  • 1. Data: 2009-05-27 20:57:40
    Temat: SimPlus taryfy
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Mam dodtychczas 1 komórkę (dziecka) w simplusie, gdzie mam chyba 2
    numerki po 5 gr/min.
    WŁaśnie usłyszałem o darmowym numerze i próbowałem zrozumieć ich zawiłe
    "taryfowe zajęczkowanie" i nic z tego -jestem chyba za stary! Dlatego b.
    proszę o pomoc w wybraniu taryfy w simplusie, tak żebym miał 1 darmowy
    numer i 2 tańsze numery. Czy jest to możliwe razem? W jakiej taryfie?
    Jakie są haczyki? Czy jest wtedy drożej do innych? B. proszę prosto
    rozszyfrować simplusa, pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-27 21:26:41
    Temat: Re: SimPlus taryfy
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numer i 2 tańsze numery. Czy jest to możliwe razem? W jakiej taryfie?
    > Jakie są haczyki? Czy jest wtedy drożej do innych? B. proszę prosto

    W taryfie nowy simplus (uwaga - to poprzednia w stosunku do najnowszej i
    jeśli już przeszedłeś na najnowszą to nie ma powrotu). Darmowy numer w
    plusie - na 30 dni przy doładowaniu za 50 PLN. Wybranie numeru jest
    bezpłatne - wystarczy wprowadzić kod z klawiatury telefonu:
    *104*11*48numer_telefonu#, potem doładować konto. Do tego 5 możliwych
    tańszych numerów w plusie (5gr) lub innych (40gr). W przypadku najnowszej
    taryfy, czyli Twój profil jest możliwość uruchomienia profilu 19gr do
    wszystkich w plusie + darmowy numer (za 10 PLN miesięcznie).
    pozdr
    sil

  • 3. Data: 2009-05-28 04:29:07
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpłatne - wystarczy wprowadzić kod z klawiatury telefonu:
    > *104*11*48numer_telefonu#, potem doładować konto.

    Doładowanie konieczne i zawsze po kodzie?

    > Do tego 5 możliwych tańszych numerów w plusie (5gr) lub innych (40gr).

    Tutaj też należy po konfiguracji numerków doładować, czy w ramach
    istniejących zasobów PLN?

    >W przypadku najnowszej taryfy, czyli Twój profil jest możliwość
    >uruchomienia profilu 19gr do wszystkich w plusie + darmowy numer (za 10
> [...]

    Dzięki!!! A ogólnie rzecz biorąc to warto pozostać przy taryfie nowy
    simplus czy lepiej przejść do Twój profil? Wiem, że to zależy o
    telefonowania, ale interesuje mnie czy w Twoim Profilu mozna też mieć
    kilka tanich numerów? Poza tym przypuszczam, że ważna jest też taryfa do
    innych numerów -pewnie jest wysoka. :)

    Mam nadzieję, że w końcu te taryfy będą dla normalnych śmiertleników, gdyż
    słyszałem, że "pewien" urząd zaczął się temu przyglądać. Jestem starszym
    facetem i serio! po 1x przeczytaniu taryf mam totalny mętlik w głowie i
    dużo niedopowiedzeń.... Może dzęki Koledze pojmę to w końcu - nie
    zwykłem wchodzić w rzeczy nie do końca zrozumiałe :) pozdrawiam!

  • 4. Data: 2009-05-28 08:10:14
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

> [...]
    > dużo niedopowiedzeń.... Może dzęki Koledze pojmę to w końcu - nie
    > zwykłem wchodzić w rzeczy nie do końca zrozumiałe

    Nic Tobie nie ujmując - bo ten mętlik jest tworzony rozmyślnie - może w
    takim przypadku warto skorzystać z oferty, która jest jasna, prosta i
    przejrzysta?
    Konkretna stawka za połączenia do wszystkich + jakiś pakiet "taniej w swojej
    sieci". A to wszystko niezależnie od częstotliwości i wysokości kwoty
    doładowania. Są takie oferty :)

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-05-28 18:01:32
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Darmowy numer w

    > Doładowanie konieczne i zawsze po kodzie?

    najpierw wybranie darmowego numeru, potem doładowanie

    > Tutaj też należy po konfiguracji numerków doładować, czy w ramach
    > istniejących zasobów PLN?

    nieistotne - ciągnie z kasy jaką masz na koncie

    warto pozostać przy taryfie nowy
    > simplus czy lepiej przejść do Twój profil?

    zależy od tego, czego potrzebujesz. Niestety - choć Twój Profil jest
    "rewolucyjny" i ma cenę za minutę 29 gr (po odpowiednim doładowaniu dasz
    radę zejść na 21), to żadnych dodatków poza jednym "darmowym numerem" (za
    10PLN ;-) smsami do plusa i internetem. Ja jeszcze pólki co pozostaję w
    Nowym Simplusie - korzystam z 5 tanich numerów i tego akurat potrzebuję. Po
    6 miesiącach w tej taryfie dochodzi się do pakietów 5 gr do wszystkich w
    sieci. Niestety cena do wszystkich sieci jest bardzo wysoka - po pół roku
    dopiero schodzi do 60 gr.

> [...]
    > słyszałem, że "pewien" urząd zaczął się temu przyglądać. Jestem starszym
    > facetem i serio! po 1x przeczytaniu taryf mam totalny mętlik w głowie i

    w okolicy prima aprilis pojawił się niezły news - o ile pamiętam o księdze
    którą ma Plus wydać z objaśnieniami wszystkich możliwych pakietów, kodów i
    taryf. I całkiem to fajny żart był, tylko szkoda, że tak rzeczywisty. Plus
    jest tak zakręcony pod tym względem, że świra można dostać.
    Pozdrawiam
    sil

  • 6. Data: 2009-05-28 19:26:02
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > pakietów, kodów i taryf. I całkiem to fajny żart był, tylko szkoda, że
    > tak rzeczywisty. Plus jest tak zakręcony pod tym względem, że świra

    Dzięki Panowie za wsparcie :)