    From: jacek <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Sinus modyfikowany" a zasilacz beztransformatorowy
    Date: Wed, 5 Sep 2018 15:19:35 +0200

    > Sprawa dopiero może być, sądowa, jako następstwo pożaru. Ja bym się
    > nie odważył podpinać pod sieć tego rodzaju wynalazków o niejasnym
    > pochodzeniu, zwłaszcza  w zastosowaniach bezobsługowych. Jak już
    > ma być impulsowo, niech chociaż kupi w TME przetworniczkę z rodowodem.

    Kolego to ma taki sam rodowód jak inne z TME.
    Takie rzeczy od zawsze umieszcza się w niepalnej obudowie lub
    zabezpiecza bezpiecznikiem termicznym...
    Jeśli będzie zamontowany wewnątrz kanału wentylacyjnego ceramicznego
    lub metalowego jakie jest niebezpieczeństwo pożarowe?
    Próbowałeś kiedyś podpalić taki moduł?
    Sam kiedyś myślałem że potraktowanie palnikiem gazowym rozpuści
    tą żywicę ale ona zamiast się topić czy palić tylko się okopcała.

    --
    pzdr, j.r.