    From: t...@t...net (Tomasz Nidecki)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Skąd Name Server
    Date: Wed, 26 Jun 2002 18:49:25 +0000 (UTC)

    radi <r...@N...interror.org> wrote in
    news:3D1996D0.B803C7DE@NOMORESPAM.interror.org:

    > Stawianie DNS na SDI (bo ten rzeczony serwer pocztowy pewnie chodzi
    > wlasnie na nim) nie jest specjalnie dobrym pomyslem. Chociazby ze
    > wzgledu na potencjalna awaryjnosc i dostepnosc do tegoz na poziomie
    > niespecjalnie najwybitniejszych osiagow. Zreszta, czy jest sens

    Elo radi 8]. Moze i nie jest to najlepszy pomysl, ale ja tak wlasnie mam i
    nie narzekam. Secondary chodzi na znacznie solidniejszym laczu (z reszta to
    niezbyt dobry pomysl bylby miec secondary na drugim SDI bo jakby padl caly
    routing do SDI to domena niewidoczna...). Chodzi od prawie 2 lat i nie
    narzekam.

    > stawiac sobie primary DNS dla jednej domeny? Czy musze kupic sobie

    To wszystko sie zaczyna od jednej domeny, u mnie chyba juz teraz z 8 jest
    8]]]]

    > krowe jak chce sie napic mleka? ;). Nie wspomne ze obsluga owej
    > metaforycznej krowy nie jest trywialna, a raczej niewdzieczna i na
    > poczatku rozlewa ona
    > - zlosliwie chyba? - cale zgromadzone mleko ;).

    Ja mleka nawet na poczatku zlizywac z podlogi nie musialem - krowa
    zachowywala sie grzecznie od samego poczatku 8]. DNS nie jest taki straszny
    IMHO jak go maluja 8].

    > Ajp`ie - czy ten Twoj registrar nie oferuje za darmo w ramach uslugi
    > wlasnych DNS`ow i panelu do administracji domena przez WWW? upewnij

    Ci, co sprzedaja domeny za 10 dolcow raczej tego nie oferuja...

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org