  • Data: 2018-08-19 10:36:23
    Temat: Re: Skoda kontra BMW
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2018 o 08:54, Trybun pisze:

    > Nie łatwiej ci napisać parę słów co o Tym myślisz niż szukać argumentów
    > na poparcie swojej tezy w necie.

    Jeden obrazek wart tysiąc słów. Ruchomy obrazek bardziej. Własnymi
    słowami - stare jankeskie krążowniki szos są zajebiste, ale ani
    bezpieczne ani szybkie, ani się dobrze nie prowadzą. Ich zajebistość
    wynika z subiektywnewj zajebistości (kiedyś to były fury, nie to co
    teraz..) a nie obiektywnych przesłanek.

    > Jeżeli chodzi o mnie to i tak tego nie
    > czytam.

    To wiele wyjaśnia.