  • Data: 2009-05-11 14:10:17
    Temat: Re: Skradziona komórka a zgłoszenie do Operatora, warto?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-05-11 12:07, BaX pisze:

    > Ok, napisane zostało to w taki sposób że telefony znikneły z dachu samochodu
    > bo tam zostały pozostawione przez właścicieli. Nie było włamania do pojazdu.

    Wydaje mi się, że żeby policja się tym zajęła to musi być przestępstwo -
    czyli kradzież.

    > Nie wiem czy znajde ten wycinek bo to artykuł sprzed kilku tygodni. Być może
    > wersja właścielki /właściwie to dwóch osób bo telefony były 2/ przy
    > składaniu zawiadomienia mówiła o kradzieży bo nie wiedziała dokładnie w
    > którym momencie się ich pozbyła, a późniejsze dochodzenie i zeznania tych co
    > je znaleźli wykazały że telefony po prostu leżały koło samochodu.

    Zgłosiła pewnie kradzież i dlatego policja siętym zajeła :) Zresztą nie
    ma co wierzyć gazetom. Ostatnio poczytałem na joe monsterze nagłówki z
    portali internetowych i treść jaka była dalej to głowa mała.

    Najbardziej mnie dobił nagłówek
    "W 2009 r. renty i emerytury wzrosną dwukrotnie"... w styczniu i
    marcu... niektórym "dziennikarzynom" trzeba by mordy obijać

    > Telefony znalazła jedna osoba, po czym sprzedała jeden z nich szfagrowi.
    > Trafili do obu.

    kradzież to przestępstwo, jak sprzedaje dalej to paserstwo a to kolejne
    krzyżykli do wyroku. Jezeli ktoś zanlazł to przywłaszczenie, któe jest
    wykroczeniam (nie jestem prawnikiem mam nadzieję że nic nie mylę). Czyli
    jakiś paragraf znajdą na nich w końcu :)