  • 1. Data: 2012-06-10 20:22:17
    Temat: Skrzynia uzywana czy po regeneracji?
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Niebawem bede musial zmienic skrzynie - oplowska M32.
    Ceny na Allegro wahaja sie w granicach 1800-2000zl.
    Zastanawiam sie czy lepiej kupic nierozbierana uzywana
    z jakastam gwarancja, choc oczywiscie robocizna tak czy siak
    bedzie kosztowala. Czy tezlepiej kupic taka skrzynie po
    regeneracji z miesieczna gwarancja?
    Tutaj mam jedna:
    http://allegro.pl/opel-astra-zafira-m32-1-9-skrzynia
    -6-biegow-poznan-i2380414993.html
    Tutaj przykladowa nieregenerowana:
    http://allegro.pl/opel-m32-zafira-b-astra-iii-h-1-9-
    1-7-cdti-i2362175462.html
    Macie jakies doswiadczenia w tej kwestii?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-10 20:36:21
    Temat: Re: Skrzynia uzywana czy po regeneracji?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-10 20:22, atm pisze:
> [...]
    > bedzie kosztowala. Czy tezlepiej kupic taka skrzynie po
    > regeneracji z miesieczna gwarancja?

    > Macie jakies doswiadczenia w tej kwestii?

    nie mam doświadczeń ze skrzyniami.
    ale jak cena taka sama to bym brał regenerowaną
    z drugiej strony po regeneracji gwarancja "rozruchowa" 30 dni????
    małe ma facet zaufanie do swojej roboty.

  • 3. Data: 2012-06-10 20:36:40
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

> [...]
    > http://allegro.pl/opel-m32-zafira-b-astra-iii-h-1-9-
    1-7-cdti-i2362175462.html

    > Macie jakies doswiadczenia w tej kwestii?

    Ja mam jakies..... padla mi w cliowce - po wypadku skrzynka - doslownie
    zmielila sie, bo bylo pekniecie w lozysku osi, ktore z czasem robilo sie
    coraz wieksze.

    "Problem" w tym, ze bylo to 1,9D - ciezko bylo dorwac skrzynie, ale na
    ktoryms tam zlomie w kurnikach sie udalo - kosztowala jakies 200-300 zl
    drozej niz do benzyniakow. Zalozenie bylo takie, ze po wlozeniu mozna oddac.

    Udalo sie skrzynie wyjac i zalozyc bez rozbierania calego auta -
    zrobilismy to we 2 opuszczajac sanki.

    I po zalozeniu jezdzilem ze 2 lata i zadnych problemow nie bylo.

    Jednak po prawdzie, to troche loteria - nigdy nie wiesz na co trafisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-06-10 20:39:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-10 20:36, nazgul wrote:

    > nie mam doświadczeń ze skrzyniami.
    > ale jak cena taka sama to bym brał regenerowaną
    > z drugiej strony po regeneracji gwarancja "rozruchowa" 30 dni????
    > małe ma facet zaufanie do swojej roboty.

    To wlasnie budzi moje watpliwosci. Pol roku-rok brzmi rozsadniej, ale
    miesiac... Jutro zadzwonie w dwa miejsca i dowiem sie skad bierze sie
    taki krotki okres gwarancji.

  • 5. Data: 2012-06-10 20:42:21
    Od: atm <...@v...pl>

    Tu nieco lepiej - 3 miesiace gwarancji:
    http://allegro.pl/skrzynia-biegow-opel-astra-1-9-cdt
    i-6-biegow-m32-i2371420199.html

  • 6. Data: 2012-06-10 20:49:37
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Jednak po prawdzie, to troche loteria - nigdy nie wiesz na co trafisz.

    tak ale skrzynie raczej się nie psują (no chyba że ta z zafiry jakoś
    fabrycznie zepsuta jest)

    ale oczekiwałbym raczej ceny max 1000 ze wskazaniem na 500, a nie 2000
    i wtedy brałbym używkę.

  • 7. Data: 2012-06-10 20:54:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-10 20:49, nazgul wrote:

    > tak ale skrzynie raczej się nie psują (no chyba że ta z zafiry jakoś
    > fabrycznie zepsuta jest)
    >
    > ale oczekiwałbym raczej ceny max 1000 ze wskazaniem na 500, a nie 2000
    > i wtedy brałbym używkę.

    Tez chetnie zobaczylbym taka cene, ale jak pokazuje Allegro moge tylko o
    tym pomarzyc. Podzwonie jeszcze jutro po lokalnych szrotach, nie robie
    sobie jednak zbyt duzych nadziei.

  • 8. Data: 2012-06-10 21:01:47
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-10 20:54, atm pisze:

    > Tez chetnie zobaczylbym taka cene, ale jak pokazuje Allegro moge tylko o
    > tym pomarzyc. Podzwonie jeszcze jutro po lokalnych szrotach, nie robie
    > sobie jednak zbyt duzych nadziei.

    szukaj całej zepsutej zafiry (może anglik) i pytaj o skrzynię
    powinieneś trafić taniej niż szukając oferty już wyjętej skrzyni.

  • 9. Data: 2012-06-10 21:22:33
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > tak ale skrzynie raczej się nie psują (no chyba że ta z zafiry jakoś
    > fabrycznie zepsuta jest)

    raczej się nie psują*

    *nie dotyczy to właśnie skrzyni M32, które dzielą się na te, które już się
    zepsuły i na te które się zepsują...
    Oczywiście piszę z przymróżeniem oka, zależy z jakim silnikiem ta skrzynia
    jest sprzężona. Jak z silnikiem o dużym momencie (np 1.9 -150KM) - to nie ma
    bata, rozsypie się, kwestia czasu - a ludzie te auta jeszcze chipują heh.

    brat

  • 10. Data: 2012-06-10 21:28:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-10 21:22, bratPit wrote:

> [...]
    > skrzynia jest sprzężona. Jak z silnikiem o dużym momencie (np 1.9
    > -150KM) - to nie ma bata, rozsypie się, kwestia czasu - a ludzie te auta

    Mam niestety 150KM, w tym wypadku niestety. Nie wiesz moze czy M32
    niezaleznie od, ktorego modelu Opla jest wciaz ta sama skrzynia biegow z
    tymi samymi parametrami, wlasciwosciami itd? Wiem, ze rozni sie
    przelozeniem, ale czy np skrzynia z Astry 120KM ma ta sama wytrzymalosc
    co z 150KM?