    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Skype na fona z WM6
    Date: Mon, 16 May 2011 07:40:17 -0500

    news:o460t650ljgau79eehoinluutta5m838n7@4ax.com...

    > Ja tam nie wiem, ale "trzymany w tle" to w zasadzie powinien co pare
    > minut przypomniec sie w serwerze ze nadal jest aktywny .. tzn w
    > gotowosci. Raptem pare pakietow. To nie jest cos co wymaga 300MHz.

    Pobawiłem się wczoraj trochę tym Skype na AT&T 3G i muszę powiedzieć
    że pierwsza rozmowa z Echem mnie rozczarowała, mocno przerywało,
    urywało wręcz głos, tragedia. Za minutę spróbowałem ponownie,
    wszystko pięknie ładnie, bez przerw ani trzasków. Potem kilka nowych
    prób i wszystko ok. Dodzwonienie się do jednego z domowników
    który siedział na wifi, (czyli połączenie z 3G -> wifi) też wszystko
    pięknie.

    Telefon się jednak dziwnie zachowuje, czasem Skype znika z listy
    uruchomionych programów widocznej w Task Managerze... Nie wiem
    czemu. Acha, no i bateria naładowana w pełni wieczorem, zostawiona
    na noc z działającym Skype w tle, dziś rano telefon był "dead"...
    Nie wiem jednak jak stara ta bateria jest. W tle zostawiłem też
    działający ActiveSync co próbuje synchronizować pocztę z Exchange
    ale ma ubite hasło więc komunikacja faktycznie nie działa (wie ktoś jak
    to cholerstwo wyłączyć aby nie uruchamiało się samo?) i program
    GoogleSearch jaki wczoraj zainstalowałem z doinstalowanym YouTube
    i GoogleMaps, ktore bez GPSa w przeciwieństwie do iPhone nie potrafią
    sobie pozycji telefonu ustalić metodą triangulacji wież komórkowych...

    Swoją drogą, czy ktoś się orientuje jak w IE z WM6 zmienić stronę
    startową (Home Page)? Grzebie po menusach i widzę tylko Favorites
    a nie widzę ustawienia strony startowej. W moim telefonie próbuje IE
    wchodzić na About:Home i się coś kiepści, pisze że connection failed.

    Generalnie podsumowując Skype jest używalny i nie ma co narzekać
    na wydajność telefonu na ARMie pracującym 200MHz... Masz rację
    spodziewając się, że 300MHz jest niepotrzebne dla Skype.