  • 1. Data: 2011-05-15 14:32:19
    Temat: Skype na fona z WM6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Mam telefon Samsunga SGH-i607 (BlackJack) z WM6 (chyba
    poprzedni właściciel zrobił upgrade systemu z WM5)
    i chciałbym na nim zainstalować klienta Skype...

    Jaką wersję Skype mam szukać (wersja dla Pocket PC nie działa)
    i gdzie ją znaleźć? Skype na swojej www pisze że nie obsługują
    Windows Mobile, co jest trochę dziwne w kontekście oferty
    przejęcia Skype przez Microsoft... Czy ktoś potrafi pomóc?

    Telefon jest popędzany procesorem ARM926EJ/OMAP1710,
    220MHz jeśli to komuś potrzebne. Sekwencja znaków
    *#1234# zwraca numer wersji oprogramowania i607UCHA1...

  • 2. Data: 2011-05-15 16:34:46
    Temat: Re: Skype na fona z WM6
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 15 Maj, 16:32, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > 220MHz jeśli to komuś potrzebne. Sekwencja znaków
    > *#1234# zwraca numer wersji oprogramowania i607UCHA1...

    Poszukaj instalki SkypeMobile.cab (12 061 661bytes), posiadam
    działającą wersję (na i600), mogę podesłać na priv.

    Pozdrawiam, Marek Sondej

  • 3. Data: 2011-05-15 16:55:09
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-15 18:34, Marek Sondej pisze:

    > Poszukaj instalki SkypeMobile.cab (12 061 661bytes), posiadam
    > działającą wersję (na i600), mogę podesłać na priv.

    I jak Ci to działa na i600? Bo ja prawdę mówiąc nigdy nie próbowałem na
    swoim instalować Skype'a, nawet gdy był jeszcze obsługiwany. Na trochę
    wolniejszym HTC Wizard program był praktycznie nieużywalny. Do poprawnej
    pracy IMO potrzebuje jakiegoś XScale 300-400 MHz. Poniżej to praca na
    styk - nie ma mowy o trzymaniu tego uruchomionego w tle.

  • 4. Data: 2011-05-15 17:09:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 May 2011 09:34:46 -0700 (PDT), Marek Sondej napisał(a):

    > Poszukaj instalki SkypeMobile.cab (12 061 661bytes), posiadam
    > działającą wersję (na i600), mogę podesłać na priv.

    Nie znajdzie, jakby miał znaleźć, to by już znalazł jak ostatnio zaczął ten
    sam temat, jakies 2 miesiące temu. Wtedy tez poległ.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 5. Data: 2011-05-15 17:57:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Sondej" <s...@g...com> wrote in message
    x.googlegroups.com...

    > Poszukaj instalki SkypeMobile.cab (12 061 661bytes), posiadam
    > działającą wersję (na i600), mogę podesłać na priv.

    Dzięki za informację - już znalazłem, rozmiar się zgadza:
    http://www.4shared.com/get/iKU1H7W0/SkypeMobile.html
    Coś się nawet zainstalowało i poprosiło o reset telefonu :-)

  • 6. Data: 2011-05-15 18:19:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 May 2011 18:55:09 +0200, Atlantis wrote:
> [...]
    >pracy IMO potrzebuje jakiegoś XScale 300-400 MHz. Poniżej to praca na
    >styk - nie ma mowy o trzymaniu tego uruchomionego w tle.

    Ja tam nie wiem, ale "trzymany w tle" to w zasadzie powinien co pare
    minut przypomniec sie w serwerze ze nadal jest aktywny .. tzn w
    gotowosci. Raptem pare pakietow. To nie jest cos co wymaga 300MHz.

    J.

  • 7. Data: 2011-05-15 19:06:36
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 15 Maj, 18:55, Atlantis <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > pracy IMO potrzebuje jakiegoś XScale 300-400 MHz. Poniżej to praca na
    > styk - nie ma mowy o trzymaniu tego uruchomionego w tle.

    Działał znakomicie, żadnych opóźnień zarówno voice, czat a nawet
    przesyłanie plików, w tle też bezproblemowo ale ZTCP (przesiadłem się
    na Andka) po zminimalizowaniu gdy chciałem wywołać trzeba było
    cierpliwie czekać ok 5-10s na powstanie, ale wywołanie zewnętrzne
    natychmiastowe.
    Na wifi na "świeżej" bateryjce całą dobę powinien działać, rozmowę
    "oczywiście"(dlaczego? trzeba zapytać M$) słychać na tylnym głośniku.

    Pozdrawiam: Marek Sondej

  • 8. Data: 2011-05-16 12:40:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja tam nie wiem, ale "trzymany w tle" to w zasadzie powinien co pare
    > minut przypomniec sie w serwerze ze nadal jest aktywny .. tzn w
    > gotowosci. Raptem pare pakietow. To nie jest cos co wymaga 300MHz.

    Pobawiłem się wczoraj trochę tym Skype na AT&T 3G i muszę powiedzieć
    że pierwsza rozmowa z Echem mnie rozczarowała, mocno przerywało,
    urywało wręcz głos, tragedia. Za minutę spróbowałem ponownie,
    wszystko pięknie ładnie, bez przerw ani trzasków. Potem kilka nowych
    prób i wszystko ok. Dodzwonienie się do jednego z domowników
    który siedział na wifi, (czyli połączenie z 3G -> wifi) też wszystko
    pięknie.

    Telefon się jednak dziwnie zachowuje, czasem Skype znika z listy
    uruchomionych programów widocznej w Task Managerze... Nie wiem
    czemu. Acha, no i bateria naładowana w pełni wieczorem, zostawiona
    na noc z działającym Skype w tle, dziś rano telefon był "dead"...
    Nie wiem jednak jak stara ta bateria jest. W tle zostawiłem też
    działający ActiveSync co próbuje synchronizować pocztę z Exchange
    ale ma ubite hasło więc komunikacja faktycznie nie działa (wie ktoś jak
    to cholerstwo wyłączyć aby nie uruchamiało się samo?) i program
    GoogleSearch jaki wczoraj zainstalowałem z doinstalowanym YouTube
    i GoogleMaps, ktore bez GPSa w przeciwieństwie do iPhone nie potrafią
    sobie pozycji telefonu ustalić metodą triangulacji wież komórkowych...

    Swoją drogą, czy ktoś się orientuje jak w IE z WM6 zmienić stronę
    startową (Home Page)? Grzebie po menusach i widzę tylko Favorites
    a nie widzę ustawienia strony startowej. W moim telefonie próbuje IE
    wchodzić na About:Home i się coś kiepści, pisze że connection failed.

    Generalnie podsumowując Skype jest używalny i nie ma co narzekać
    na wydajność telefonu na ARMie pracującym 200MHz... Masz rację
    spodziewając się, że 300MHz jest niepotrzebne dla Skype.

  • 9. Data: 2011-05-16 18:46:59
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 16 Maj, 14:40, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Telefon się jednak dziwnie zachowuje, czasem Skype znika z listy
    > uruchomionych programów widocznej w Task Managerze... Nie wiem
    > czemu.

    U mnie było to samo, radziłem sobie z tym tak, że wychodziłem ze Skypa
    tylko klawiszem home(krótko) a potem powrót back. Przy wybieraniu z
    task managera były lagi lub brak Skypa.

> [...]
    > a nie widzę ustawienia strony startowej. W moim telefonie próbuje IE
    > wchodzić na About:Home i się coś kiepści, pisze że connection failed.

    IE: menu/9tools/3options/HomePage/UseCustom i podaję co chcę.

    Pozdrawiam Marek Sondej

  • 10. Data: 2011-05-16 19:19:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Sondej" <s...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > U mnie było to samo, radziłem sobie z tym tak, że wychodziłem ze Skypa
    > tylko klawiszem home(krótko) a potem powrót back. Przy wybieraniu z
    > task managera były lagi lub brak Skypa.

    Po naładowaniu baterii dziś rano, Skype już nie zniknął z Task Managera.
    Coś się naprawiło, nie wiem jeszcze co... :-)

    > IE: menu/9tools/3options/HomePage/UseCustom i podaję co chcę.

    No to ciekawe, bo ja w menu /9Tools/3Options mam tylko trzy
    pod-menusy: General, Connections i Memory... I nie mam HomePage.
    Czyżby AT&T wsadziła tam jakiegoś brandowanego IE bez wielu opcji?
    Ale czemu upgrade do WM6 nie naprawiło tego... ? Hm...
    No chyba że upgrade do WM6 też jest od AT&T... W każdym razie kicha.

    p.s.
    jak w tym telefonie pod WM6 zdjąć bitmapę tego co na ekranie?
    Jakiś hotkey magiczny do tego jest jak w pecetowym Windows "PrnScr"?