    From: qrt <...@i...jakis>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Date: Sat, 19 Apr 2014 18:59:08 +0200

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 17:21:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Przykład z życia: WP8 Black. Telefon leży na półce 2 metry od miejsca w
    > którym siedzę. Widzę, że się zaświecił ekran z paskiem powiadomienia u
    > góry. Podchodzę, pasek znika. Nie SMS. I teraz znajdź mądralo, do czego
    > bylo to powiadomienie. Życzę powodzenia.

    jesli masz przypięte *wszystkie* kafelki z aplikacje które mają
    powiadomienia na ekranie to nie ma problemu.

    Jesli nie masz to faktycznie jest problem.
    Tutaj też mam problem z obsługą folderów z aplikacji poczty. Niestety aby
    widzieć powiadomienia o poczcie w folderze trzeba przypiąć kafelek dla
    każdego folderu z osobna. bezsensukompletnie

    > Przyzwyczaiłeś się, że albo wieczorem powiadomienia z fejsa czy czegoś tam
    > budzą rodzinę, albo nie odbierzesz ważnego telefonu?

    Tu sie z tobą zgadzam ale kwestia jest inna - ta aktualizacja i tak tego
    problemu i tak nie rozwiąże. Powiadomienia + głośność dzwonka to jeden
    suwak a multimedia to drugi. Ja tego absolutnie nie potrzebuje.

    Aczkolwiek wołałbym tak jak piszesz rozdzielenie powiadomień od funkcji
    telefonicznych.

    Ale to jest przykład czego innego. Pani blogerka otrąbiła sukces bo tego
    jej brakowało, ludzie sa szcześliwi, bo dostali to czego chcieli a tan
    znacznie istotniejszy (w mojej opinni również) element nie został
    zaimplementowany.

    A problem jest w tym że tworząc to rozwiązanie MS nie słuchał userów ale
    ludzi którzy WP nie używają.

    I to jest też problem tego tekstu ze nie pisał go user ale ktoś kto nie ma
    z systemem doczynienia.

    > Ma. Wiele. Ale czy bardziej irytujące? Ciężko powiedzieć. Kilka
    > zlikwidowali w Black, ale w tym tempie jak skończą, to już będzie łączność
    > telepatyczna

    Ja bynajmniej nie twierdze ze WP jest idalny. Nie jest. Ale ma pewną wielką
    zaletę. Robi co ma robić i działa w sposób akceptowalny niezależnie od tego
    jaka kwotę wydamy na telfon.