  • 1. Data: 2014-04-18 22:17:37
    Temat: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2014/04/windows-phone-po-35
    -roku.html

  • 2. Data: 2014-04-19 17:15:32
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 22:17:37 +0200, atm napisał(a):

    > http://www.spidersweb.pl/2014/04/windows-phone-po-35
    -roku.html

    ja wiem czy to takie ciekawe?

    IMO tekst pisany z perspektywy osoby która systemu nie zna, nie używa ale
    wie ze jest zły bo te co ona używa to sa inne.

    centrum powiadomień ? naprawdę jest tak kafle doskonale spełniają jego
    rolę. Co do szybkich ustawień zgoda.

    regulacja głośności - na poczatku mnie to irytowało ale teraz nie mam tego
    problemu - przyzwyczaiłem sie i jest ok.

    Z IE ma racje

    tapeta? no proszę....

    wp ma inne - IMO bardziej irytujące właciwości. ale aby to wiedzieć
    i napisać o nich tekst to trzeba systemu używać.

  • 3. Data: 2014-04-19 18:01:50
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > regulacja głośności - na poczatku mnie to irytowało ale teraz nie mam tego
    > problemu - przyzwyczaiłem sie i jest ok.
    moment. Telefonów jest na rynku od groma. systemów operacyjnych - kilka,
    przy czym można mieć telefon bez systemu (mniej więcej)
    Mnie się w pale nie mieści, jak można w nowej wersji systemu
    operacyjnego nie zawrzeć tego co było dobre w starszej. Nie wnikając w
    szczegóły, rozdzielenie regulacji głośności na kilka suwaków, jest
    genialne, dobre. JEst również obowiązkowe jeśli użytkownik ma korzystać
    z systemu operacyjnego urządzenia, a nie telefonu. Tak więc
    "przyzwyczaiłem się" przyjmuje jako - kupując takie urządzenie
    "nawarzyłem piwa" więc muszę je wypić.

    > wp ma inne - IMO bardziej irytujące właciwości. ale aby to wiedzieć
    > i napisać o nich tekst to trzeba systemu używać.
    napisz jakie.

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-04-19 18:03:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-19 17:15, qrt wrote:

> [...]
    >
    > wp ma inne - IMO bardziej irytujące właciwości. ale aby to wiedzieć
    > i napisać o nich tekst to trzeba systemu używać.

    No wlasnie z tym uzywaniem jest problem. Probowalem przyzwyczaic sie do
    WP 8.0 przez okolo dwa tygodnie. Pomijam interfejs - jest inny, ok.
    Natomiast braki w potrzebnym oprogramowaniu oraz wlasnie takie zgrzyty
    jak jeden potencjometr do glosnosci, paskudnie uproszczony kalendarz,
    brak choc minimalnej personalizacji przypomnien kalendarza itd.
    spowodowal, ze z przyjemnoscia powrocilem do Androida. WP w tej chwili
    nie oferuje killer ficzera*, ktory przekonalby mnie do przesiadki. Brak
    wplywu na przyznawanie uprawnien instalowanym aplikacjom dodatkowo mnie
    w tym utwierdza.
    WP 8.1 wraz z wprowadzonymi zmianami oraz wciaz uzupelniany market
    fajnie to zmienia, choc fakt ze powoli.

    *oczywisie dla wielu killer ficzerem moze byc design Nokii, bardzo dobre
    aparaty foto w drozszych modelach czy darmowa offline'owa nawigacja.

  • 5. Data: 2014-04-19 18:21:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 17:15:32 +0200, qrt napisał(a):

    > centrum powiadomień ? naprawdę jest tak kafle doskonale spełniają jego
    > rolę. Co do szybkich ustawień zgoda.

    Przykład z życia: WP8 Black. Telefon leży na półce 2 metry od miejsca w
    którym siedzę. Widzę, że się zaświecił ekran z paskiem powiadomienia u
    góry. Podchodzę, pasek znika. Nie SMS. I teraz znajdź mądralo, do czego
    bylo to powiadomienie. Życzę powodzenia.

    > regulacja głośności - na poczatku mnie to irytowało ale teraz nie mam tego
    > problemu - przyzwyczaiłem sie i jest ok.

    Przyzwyczaiłeś się, że albo wieczorem powiadomienia z fejsa czy czegoś tam
    budzą rodzinę, albo nie odbierzesz ważnego telefonu?

    > wp ma inne - IMO bardziej irytujące właciwości. ale aby to wiedzieć
    > i napisać o nich tekst to trzeba systemu używać.

    Ma. Wiele. Ale czy bardziej irytujące? Ciężko powiedzieć. Kilka
    zlikwidowali w Black, ale w tym tempie jak skończą, to już będzie łączność
    telepatyczna

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2014-04-19 18:28:17
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 18:01:50 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > genialne, dobre. JEst również obowiązkowe jeśli użytkownik ma korzystać
    > z systemu operacyjnego urządzenia, a nie telefonu.

    ja wiem?

    głośność rozmowy ustawia sie osobno tak czy inaczej.
    A głośność powiadomieni i multimediów? Czy to tak naprawdę jest konieczne?

    I tak głośność zmieniam non-stop. W domu na wieczór sciszam, rano
    zgłasniam, jak wychodzę zgłasniam jeszcze bardziej, jak podłączam słuchawki
    znowu reguluje, jak oglądam filmik to też inaczej ustawiam niż na
    słuchawkach...

    > Tak więc
    > "przyzwyczaiłem się" przyjmuje jako - kupując takie urządzenie
    > "nawarzyłem piwa" więc muszę je wypić.

    Gdyby było tak jak piszesz powitałbym tą nowa funkcjonalnośc z radością a
    wcale tak nie jest. Przyzwyczaiłem sie i stwierdziłem ze taka opcja nie
    jest mi jakoś szczególnie potrzebna.

    Bardziej były by przydatne profile, z możliwością np. aktywowania w ich w
    danych np przedziałach czasowych...

    > napisz jakie.

    choćby sposób obsługi powiadomień poczty z różnych folderów jesli używasz
    filtrowania na serwerze. To jest IMO skandal bo aby otrzymywać powiadominia
    na kafelku poczty trzeba przypiąć osobny kafelek dla każdego folderu. Tym
    sposobem mam 3 kafelki poczty na pulpicie choć mogłbym mieć wiecej bo mam
    wiecej folderów. Ale poczta z tych 3 jest ze tak powiem najważniejsza.

  • 7. Data: 2014-04-19 18:59:08
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 17:21:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > góry. Podchodzę, pasek znika. Nie SMS. I teraz znajdź mądralo, do czego
    > bylo to powiadomienie. Życzę powodzenia.

    jesli masz przypięte *wszystkie* kafelki z aplikacje które mają
    powiadomienia na ekranie to nie ma problemu.

    Jesli nie masz to faktycznie jest problem.
    Tutaj też mam problem z obsługą folderów z aplikacji poczty. Niestety aby
    widzieć powiadomienia o poczcie w folderze trzeba przypiąć kafelek dla
    każdego folderu z osobna. bezsensukompletnie

    > Przyzwyczaiłeś się, że albo wieczorem powiadomienia z fejsa czy czegoś tam
    > budzą rodzinę, albo nie odbierzesz ważnego telefonu?

    Tu sie z tobą zgadzam ale kwestia jest inna - ta aktualizacja i tak tego
    problemu i tak nie rozwiąże. Powiadomienia + głośność dzwonka to jeden
    suwak a multimedia to drugi. Ja tego absolutnie nie potrzebuje.

    Aczkolwiek wołałbym tak jak piszesz rozdzielenie powiadomień od funkcji
    telefonicznych.

    Ale to jest przykład czego innego. Pani blogerka otrąbiła sukces bo tego
    jej brakowało, ludzie sa szcześliwi, bo dostali to czego chcieli a tan
    znacznie istotniejszy (w mojej opinni również) element nie został
    zaimplementowany.

    A problem jest w tym że tworząc to rozwiązanie MS nie słuchał userów ale
    ludzi którzy WP nie używają.

    I to jest też problem tego tekstu ze nie pisał go user ale ktoś kto nie ma
    z systemem doczynienia.

    > Ma. Wiele. Ale czy bardziej irytujące? Ciężko powiedzieć. Kilka
    > zlikwidowali w Black, ale w tym tempie jak skończą, to już będzie łączność
    > telepatyczna

    Ja bynajmniej nie twierdze ze WP jest idalny. Nie jest. Ale ma pewną wielką
    zaletę. Robi co ma robić i działa w sposób akceptowalny niezależnie od tego
    jaka kwotę wydamy na telfon.

  • 8. Data: 2014-04-19 19:02:55
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 18:03:50 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > jak jeden potencjometr do glosnosci, paskudnie uproszczony kalendarz,
    > brak choc minimalnej personalizacji przypomnien kalendarza itd.

    co do kalendarza to sie zgadzam ale z kolei bezproblemowa współpraca z
    kalendarzem i kontaktami desktopowego outlooka bardzo mi sie podoba.

  • 9. Data: 2014-04-19 19:02:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > http://www.spidersweb.pl/2014/04/windows-phone-po-35
    -roku.html

    Pieprzenie. Czytam np artykuł o tym jak to źle, że kogoś operator "wyruchał"
    a obok reklama się wyświetla co "rucha" tak samo.

  • 10. Data: 2014-04-19 19:07:04
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > suwak a multimedia to drugi. Ja tego absolutnie nie potrzebuje.
    >
    > Aczkolwiek wołałbym tak jak piszesz rozdzielenie powiadomień od funkcji

    Na to jest oczywiscie dobry radziecki patent, ktory stosowalem w N8 ze
    wzgledu na ograniczenia podobne do tych wlasnie: dopracowanie glosnosci
    dzwonka w edytorze audio....witamy w XXIw...