  • Data: 2018-10-14 17:31:28
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-14 o 14:18, J.F. pisze:

    > I pare sekund wczesniej ... ale skoro kierowca do tej pory zyje, to
    > moze jednak bylo wystarczajaco miejsca, lub jezdzi ostrozniej ?

    Kurwa!
    Rżniesz głupa, czy naprawdę nie widzisz, że skoda zza zakrętu wyjechała
    kilka sekund później, niż merc przejechał?
    Gdyby czołg jechał kilka sekund wcześniej, to przypuszczam,. że trzech
    kutasów zostałoby wyeliminowanych.

    > I chcesz go za jednorazowy wybryk karac smiercia ?
    > A moze i na twojej drodze czolg powinien sie pojawic :-)

    Może się pojawiać na pasie dla jadących z przeciwka za każdym razem,
    kiedy jest linia ciągła. Mnie to nigdy nie będzie przeszkadzało.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/