  • Data: 2018-10-14 19:22:19
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, October 14, 2018 at 7:02:06 AM UTC+2, Shrek wrote:

    > No dobrze - i ile takich przypadków jest? Margines w porównaniu z ogółem
    > (w przypadku ogółu to też margines zresztą).

    margines to pijany maszynista ;)

    https://gs24.pl/pijany-maszynista-wykoleil-pociag-in
    tercity-zapowiada-codzienne-kontrole-alkomatem-przec
    zytaj-relacje-pasazerow/ar/5359402

    https://nto.pl/4-promile-wydmuchal-pijany-maszynista
    -ktory-prowadzil-pociag-z-24-cysternami-benzyny-lotn
    iczej/ar/4112539

    albo pilot ;)

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-pijany-pilot-u
    siadl-za-sterami-samolotu-zostal-zatrzymany-tu,nId,2
    561362