eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Date: Sun, 18 Sep 2011 09:05:26 -0500

    news:j4v84v.7v8.2@poczta.onet.pl...
    > "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Powiedziałem że nie sprawdzałem - jak chcesz to mogę Ci sprawdzić.

    Zrobiłem krótki, nienaukowy test bo bez powtórzeń i bez eliminacji
    "zakłóceń" - puściłem radio WBEZ 91.5 przez internet, ich applikację
    i domowe wifi. Start testu 8:32am przy stanie baterii 98%, stan baterii
    spadł do 94% po 22 minutach słuchania - jako że obserwowałem stan
    baterii to wyświetlacz miałem prawie całe 22 minuty włączone, akurat
    na maksymalnej jasności bo tak jest właśnie ustawiony - zakładając
    że wskaźnik stanu baterii jest w miarę liniowy to 100%/4% = 25, czyli
    22 minuty razy 25 mamy 550 minut pracy radia z baterii ~ 9,2 godziny.
    Danie tej aplikacji w tło i wyłączenie ekranu pewnie wydłużyłoby
    czas pracy dwukrotnie - ten LCD jara mnie po oczach w pomieszczeniu
    (wczoraj używałem go na zewnątrz przy pełnym słońcu i podjarałem jasność).
    Nie masz się więc co bać że bateria Ci padnie po 2-3 godzinach grania.

    Swoją drogą goście z gsmarena.com zrobili lepszy test pojemności
    baterii w iPhone 4 i wyniki są tutaj:
    http://blog.gsmarena.com/iphone-4-battery-life-test-
    is-over-%E2%80%93-turns-out-undisputed-video-playbac
    k-champ/