  • Data: 2015-05-22 19:05:00
    Temat: Re: Słuchawka do Atmegi
    Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-22 o 18:23, Marek pisze:
    > odtwarzane
    >
    > A jak chcesz zrobić wykrywanie przyłożenia do ucha, przez wykrywanie
    > prądu "szeleszczenia" (przy przykładaniu)?
    szeleszczenia to może nie, ale zbliżeniowy na podczerwieni to problem
    chyba żaden.
    Inaczej trzeba napisać soft:
    szeleszczenie przy uchu, szeleszczenie z ręki, nogi, biurka etc :)
    P.s. sam bawię/bawiłem się atmegami. Ale dzisiaj powoli staram się o
    nich zapominać, za wyjątkiem atiny.
    Mało współczesne, drogie w stosunku do swoich możliwości. Świetnym
    zamiennikiem są xmegi.