  • 1. Data: 2015-12-24 04:26:09
    Temat: Słuchawki bluetooth do kompa?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    Znalazłem ci ja ofertę handlową całkiem atrakcyjnych słuchawek
    renomowanej firmy Creative, za 199 zeta, więc naprawdę niedrogo, jak na
    taką markę. Są one przeznaczone do współpracy z telefonem, ale prócz
    dzwonienia - ewidentnie są zaprojektowane jako sprzęt multimedialny:
    mają oczywiście mikrofon, natomiast same słuchawki są takie, jak do
    słuchania muzyki trzeba: spora osłona, tłumiąca dźwięki z zewnątrz.
    Przymierzam się, zastanawiając czy to nie nadmierna rozrzutność, no bo
    jakąś kitajską, jedno-uszną słuchawkę via bluetooth to można nabyć za
    mniej niż 1/4-tą tych od Creative.

    Szalę by przeważyło to, gdybym mógł ich używać do słuchania muzyki z
    komputera, który bym oczywiście musiał wyposażyć w moduł bluetooth.
    Czyli pytanie brzmi:
    - wszak sprzęt to tylko kupa złomu, jeśli nie ma do niego
    odpowiedniego oprogramowania. Czy ktoś z Was zetknął się z softem, który
    generowane przez PC-ta dźwięki przesyłać będzie do tych słuchawek?
    Sznureczki mile widziane!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 2. Data: 2015-12-24 05:20:15
    Temat: Re: Słuchawki bluetooth do kompa?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-24 04:26, BaSk wrote:
    > Czy ktoś z Was zetknął się z softem, który generowane
    > przez PC-ta dźwięki przesyłać będzie do tych słuchawek? Sznureczki mile
    > widziane!
    Zetknął się. Takie rzeczy załatwia oprogramowanie dostarczane z modułem
    BT. Słuchawki powinno dać się podłączyć w dwóch trybach:
    - jako Bluetooth Advanced Audio (do słuchania)-
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bluetooth_prof
    iles#Advanced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29
    - jako Bluetooth Headset and Microphone (do gadania) -
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bluetooth_prof
    iles#Headset_Profile_.28HSP.29

  • 3. Data: 2015-12-24 09:55:48
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    iles#Advanced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29
    > - jako Bluetooth Headset and Microphone (do gadania) -

    Ponoc warto, zeby sprzet (sluchawki BT + adapter BT) wspieraly aptX (LOW
    LATENCY jesli grasz):
    https://en.wikipedia.org/wiki/AptX
    http://www.aptx.com/category-low-latency/receivers-t
    ransmitters

  • 4. Data: 2015-12-25 18:05:04
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    kupiłem laptopa Lenovo G70-80 i w nim też jest Bluetouch 4.0 , i mam pyt
    , czy takich słuchawki trudno sparowac z laptopem i jak duzo urządzeń
    mogę tak łączyć ??.

  • 5. Data: 2015-12-26 23:42:32
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-24 o 09:55, jakson pisze:
> [...]
    iles#Headset_Profile_.28HSP.29

    > Ponoc warto, zeby sprzet (sluchawki BT + adapter BT) wspieraly aptX

    Jakoś nigdzie nie mogę doczytać, aby owo aptX było wspierane. Co
    najwyżej jest podana wersja Bluetooth, np. 2.1 albo 4.0 - ale to
    dotyczy słuchawek. Jaka jest między tymi wersjami różnica z punktu
    widzenia użytkownika?
    Poza tym: szperałem na Allegro, ale nie udało mi się znaleźć modułów
    Bluetooth podpinanych do kompa. Ma ktoś jakieś namiary?

  • 6. Data: 2015-12-27 00:27:11
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "JaNus" <bez@adresu> wrote in message
    > Poza tym: szperałem na Allegro, ale nie udało mi się znaleźć modułów
    > Bluetooth podpinanych do kompa. Ma ktoś jakieś namiary?
    Słabo szukałeś:
    http://allegro.pl/komunikacja-i-lacznosc-4413?id=441
    3&order=m&string=Bluetooth&bmatch=engagement-v6-prom
    o-sm-sqm-dyn-fuzzy-v1-ele-1-5-1214

  • 7. Data: 2015-12-27 22:56:15
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-27 o 00:27, Mark pisze:
    > "JaNus" <bez@adresu> wrote in message
    > Słabo szukałeś:
    > http://allegro.pl/komunikacja-i-lacznosc-4413?id=441
    3&order=m&string=Bluetooth&bmatch=engagement-v6-prom
    o-sm-sqm-dyn-fuzzy-v1-ele-1-5-1214

    Dzięki! Jakoś jestem niekompatybilny z tamtejszą wyszukiwarką ;)

    A jeszcze powtórzę poprzednie pytanie:
    jest podana wersja Bluetooth, np. 2.1 albo 4.0
    Jaka jest między tymi wersjami różnica z punktu widzenia użytkownika? No
    bo wyczaiłem słuchawki z radiem, ale mają B~ tylko w wersji 3,0 - czy
    trzeba się tym przejmować?

  • 8. Data: 2015-12-28 09:56:12
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-24 o 04:26, BaSk pisze:
> [...]
    > multimedialny: mają oczywiście mikrofon, natomiast same słuchawki są
    > takie, jak do słuchania muzyki trzeba: spora osłona, tłumiąca dźwięki

    Pozwolę sobie wtrącić, że dla mnie najlepsze słuchawki do słuchania
    muzyki to otwarte. Czyli takie gdzie słychać wszystko z zewnątrz.
    A zamknięte przydają się w studiu nagraniowym przykładowo.

  • 9. Data: 2015-12-28 10:06:30
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > A jeszcze powtórzę poprzednie pytanie:
    > jest podana wersja Bluetooth, np. 2.1 albo 4.0
    > Jaka jest między tymi wersjami różnica z punktu widzenia użytkownika?

    Nie warto brac modulu Bluetooth ponizej v3.0 + HS a najlepiej wziac v4.x
    (Bluetooth low energy):
    https://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth

  • 10. Data: 2015-12-28 15:40:48
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-28 09:56, robot wrote:
    [...]
    > Pozwolę sobie wtrącić, że dla mnie najlepsze słuchawki do słuchania
    > muzyki to otwarte. Czyli takie gdzie słychać wszystko z zewnątrz.
    A ja pozwolę sobie wtrącić, że słuchawki otwarte to są do dupy a nie do
    słuchania. :-D M.in. przez to, że słychać dźwięki dochodzące z zewnątrz.

    > A zamknięte przydają się w studiu nagraniowym przykładowo.
    A także w domu i w zagrodzie. Np. wyśmienicie sprawdzają się podczas
    koszenia trawy.