  • Data: 2012-03-24 22:11:26
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: "zho" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f69a747$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
    > Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma
    > internet.
    Nie wiem co ma Panasonic, ale w moim Smart TV marki Samsung UE32D6500
    wszystko smiga az milo, strony rowniez te z flashem dzialaja az milo w tym
    youtube.com i dla testu sprawdzilem rowniez ta druga czerwna czy jakos tak.
    Filmy z obu dalo sie bezproblemowo ogladac. Inna sprawa ze do ogladania
    youtube jest osobna aplikacja.
    Aplikacje do ogladania Ipla, Iplexu i wielu innych fajnych serwisow z filami
    i nie tylko smigaja, jedyne co mi nie chce zaskoczyc to nagrywanie programow
    cyfrowych na nosniku podlaczonym do USB. Podczas testowania pendrive
    stwierdza ze jest za wolny i po ptakach, odtwarza bez zarzutu :)
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl