  • 1. Data: 2012-03-21 10:02:46
    Temat: SmartTV w Samsungu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
    Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma
    internet.

    Marek

  • 2. Data: 2012-03-21 10:10:39
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-21 11:02, 4CX250 pisze:
    > Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
    > Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica który to ma
    > internet.

    tak.
    każdy inaczej to nazywa. samsung - smart tv, sony - bravia internet
    video, w panasonicu nie pamiętam, choć nie wiem czy nie ma tam
    więcej niż w smart tv.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2012-03-21 12:39:54
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-21 11:10, pawell32 pisze:

    > każdy inaczej to nazywa. samsung - smart tv,

    "
    a także przeglądarkę stron WWW. W tej ostatniej działa zarówno ActiveX,
    jak i Flash, zatem w zasadzie mamy możliwość wyświetlenia dowolnej
    strony WWW na ekranie naszego telewizora, używając pilota w charakterze
    tabulatora lub kursora myszy.
    "
    Martwi mnie słowo w "zasadzie" Nie chciałbym się później rozczarować
    zwłaszcza w kontekście coraz większej ilości dostępnych kanałów w necie.
    Tak jak w linuxie np. tvn używa Silverlight od MS :-) i nie pooglądasz
    a tvtrwam znowu wtyczki WMP.
    Jak jest w praktyce?

  • 4. Data: 2012-03-21 12:42:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-21 13:39, z pisze:
> [...]
    > zwłaszcza w kontekście coraz większej ilości dostępnych kanałów w necie.
    > Tak jak w linuxie np. tvn używa Silverlight od MS :-) i nie pooglądasz

    nie korzystam z przeglądarki www, jakoś mnie to nie kręci by na tv
    oglądać strony, ani nie miałem potrzeby.
    jak chodzi o tvn, to działa na każdym tv netem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2012-03-22 03:40:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
    > Jestem na kupnie TV ale mam jeszcze sporo do wyjasnienia.
    > Czy SmartTV w Samsungu ma swój odpowiednik w TV Panasonica
    > który to ma internet.

    A ten SmartTV w Samsungu jest już wreszcie "smart" czy dalej nie
    potrafi wyświetlać stron www z adobe flashem jak modele 2011?

  • 6. Data: 2012-03-22 03:43:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > zwłaszcza w kontekście coraz większej ilości dostępnych kanałów w necie.
    > Tak jak w linuxie np. tvn używa Silverlight od MS :-) i nie pooglądasz

    Ja mam samsunga 46" LED z maja 2011 i powiem Ci że jego
    www browser jest bardzo minimalistyczny. Z głównych wad:
    - brak obsługi Adobe Flash
    - brak obsługi MS ActiveX
    - brak obsługi klawiatury USB/BT (tylko pilot Samsunga)
    - brak obsługi myszki USB/BT (tylko pilot Samsunga)
    Taka w zasadzie atrapa przeglądarki www... ale czysty HTML czyta :-)

  • 7. Data: 2012-03-22 08:46:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 03:43, Pszemol pisze:

> [...]
    > - brak obsługi MS ActiveX
    > - brak obsługi klawiatury USB/BT (tylko pilot Samsunga)
    > - brak obsługi myszki USB/BT (tylko pilot Samsunga)

    Jeśli tak to wygląda to "w zasadzie" DYSKWALIFIKACJA :-(

  • 8. Data: 2012-03-22 09:04:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-22 08:46, z pisze:

    > Jeśli tak to wygląda to "w zasadzie" DYSKWALIFIKACJA :-(

    to Ty chcesz kupić tv po to by oglądać strony www?
    jak chcesz z tv zrobić duży monitor, złóż sobie media center.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 9. Data: 2012-03-22 09:29:15
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 09:04, pawell32 pisze:

    > to Ty chcesz kupić tv po to by oglądać strony www?
    > jak chcesz z tv zrobić duży monitor, złóż sobie media center.

    Chcę nadal na nim oglądać TV które jest w necie (i wszystko inne) i chcę
    mieć to w jednym urządzeniu idiotoodpornym. Tak jestem skąpy, wygodny...
    ale myślę że lada chwila da się to zrobić. No chyba że lobby operatorów
    będzie bruździć :-)

  • 10. Data: 2012-03-22 10:23:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    z nabazgrał(a):

> [...]
    > mieć to w jednym urządzeniu idiotoodpornym. Tak jestem skąpy, wygodny...
    > ale myślę że lada chwila da się to zrobić. No chyba że lobby operatorów

    Kup tańszy TV + np. FOXCONN Nettop nT-535 Intel Atom D525 CZARNY wyjdzie to
    samo a będziesz mógł robić na tym co chcesz :)