  • 1. Data: 2010-04-11 10:52:37
    Temat: Re: Śmierć Prezydenta w mediach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Sorry, poprawka - widzę że jesteś tym samym śmieciem, który pluł już tu
    wcześniej, tylko z nowy adresem.
    A więc PLONK po raz kolejny.

  • 2. Data: 2010-04-11 14:13:19
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    Prawda w oczy kole??? Czy ja nazwałem kogoś smieciem? Nie to ty łobuzie to
    zrobiłeś. Śmieciem jesteś ty i całe to "towarzystwo". Mazowiecki,
    Borusewicz, Wałęsa. W Polsacie tekst:

    - zginęło również wielu parlamentrzystów, w tm wicemarszałek Sejmu Jerzy
    Szmajdziński, kandydat SLD na prezydenta.

    Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem? To są
    fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu. Był
    wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

    Remek

  • 3. Data: 2010-04-11 15:45:29
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem? To
    > są fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu. Był
    > wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

    W twoim radiu na pewno podali właściwe nazwiska we właściwej kolejności i
    wypowiedzieli się właściwi ludzie.

    JS

  • 4. Data: 2010-04-11 19:59:07
    Od: z <z...@g...pl>

    Remek pisze:

    > Ani słowa o również wicemarszałku Krzysztofie Putrze. Ja to wymyliłem?
    > To są fakty. Wujec nie mógł w rozmowie z dziennikarzem ukryć usmiechu.
    > Był wyraźnie zadowolony. Ludzie obudźcie się.

    Też widziałem Wujca i mi się bebechy przewracały. Mam nadzieję że on tak
    ma a jeśli tak to tak jak Palikota nie należało go pokazywać.

    Niestety obie strony przeginają. Dziennikarze i politycy to jedno
    wielkie bagno i ta tragedia znowu ich nic nie nauczy.

    Po ludzku jest mi żal ofiar ale dla Polski lepiej by było żeby cała ta
    zacietrzewiona ekipa odeszła. Może mój syn doczeka normalności bo ja już
    na pewno nie :-(