    From: "Radek N." <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Śmierć RSS a korzyść Web Slices od IE8
    Date: Wed, 25 Mar 2009 09:15:27 +0100

    Colin pisze:

    > Ja używam RSS, od kiedy Mozilla Thunderbird go obsługuje.
    > Sprawdzam RSS kilka razy dziennie.
    >
    > Większość użytkowników pewnie zaczyna od jakiegoś niewygodnego czytnika
    > (Google Reader, Firefox, IE) i szybko się zniechęca do tej metody
    > czytania aktualności.

    Google Reader niewygodny? Mam zupełnie inne odczucia. Właściwie
    zrezygnowałem z wykorzystywania Thunderbirda do RSSów i wszystkie
    interesujące mnie kanały czytam przez Google Readera, który najlepiej
    sprawdza się na małym ekranie Palmtopa.

    Jedyny moment kiedy mam czas na przeglądanie RSSów to, gdy siedzę na
    kiblu więc tutaj Google Reader + PDA sprawdza się idealnie. Szczerze
    powiem, że nawet nie wiem jak wygląda ten agregator w "normalnej"
    przeglądarce.
    Wrażliwych przepraszam - jak widać punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia :]

    Dla mnie RSS to podstawowy sposób docierania do nowinek ze świata WWW -
    więc ciągle dziwię, się że dla innych nie staje się "poważnym" kanałem
    zdobywania informacji... kto ma czas na łażenie po stronach?!

    --
    Radek N.