  • Data: 2019-03-27 13:35:25
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 marca 2019 12:59:53 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Ale jeszcze raz powtorze - skoro ja widze minimum 10 sztuk dziennie
    > takich aut co z daleka widac jak smrodza to gdzie jest policja?
    Bo to że dymi nie znaczy że przekracza normy cZy coś tam
    Żeby Policja mogła takie kontrole na drogach to musiała by miec certyfikowane
    urządzenia i stosowne procedury
    Na "policyjny nos" mogą robić ale zaczną przegrywać w sądach jak z radarami iskra czy
    jak im tam było.
    Fakt faktem że jak długo robię badania techniczne swoich aut to nigdy raczej nie były
    badane spaliny
    Czy takie badanie jest obowiązkowe na przeglądzie a w moim przypadku diagnosta to
    olał czy po prostu wymogu takiego badania nie ma?