  • Data: 2020-05-26 22:35:33
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-26 o 21:25, Shrek pisze:

    > No była realna, bo się jednak wydarzyła. No ale to ty pisałeś o
    > tworzeniu sytuacji nierealnych. Zycie pokazało, że się myliłeś.

    > Rozmawiamy o konkretnym.

    Tak, ale Ty doliczyłeś się już kilkuset metrów buforu dla pieszego,
    gdy w rzeczywistosci jest pewnie może 50.
    Więc zejdź na ziemię i przyjmij, że należy założyć
    obecność idiotów na drogach i nie trzeba mieć limitu
    10 sek na przejście przez jezdnię- zakładając normalnego
    średniosprawnego pieszego.
    Na Twoich warunkach, to nie przejdzie wolnobieżna staruszka czy dziadek
    o kulach
    i oni wymagali by pomocy.