  • Data: 2020-05-26 23:00:56
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2020 o 22:26, cef pisze:

    > Nie ma sensu wyliczanie jeśli Ty zakładasz, że trzeba mieć zapas
    > na przyjechanie samochodu.

    Jak nie ma, jak według ciebie właśnie jest? Zakładasz nie dość, że ma
    być bezpiecznie przy 70, to przy 140 też, co przekłada się na niemal pół
    kilometra a potem twierdzisz, że wystarczy 20-30 metrów?

    > Na ułamek sekundy przed postawieniem
    > nogi na przejściu, to żeby ten samochód się ze mną spotkał musi być
    > niecałą sekundę
    > przed czyli  jakieś 40m

    NIe - 360 metrów. Wylicznia masz. Chcesz dyskutować z wzorami fizycznym
    na drogę w ruchu jednostajnym prostoliniowym?

    > i po kolejnym ułamku sekundy z tej odległości
    > ocenię
    > czy jedzie wolno czy szybko i wtedy nie wchodzę.
    > To Ty się mylisz o rząd.

    LOL - masz policzone, ale twoje głębokie przekonanie jest lepsze. Jesze
    raz. Masz do przejścia 7 metrów. 7 sekund. Samochód jedzie 40 metrów na
    sekundę. Tu nie ma dyskusji 7*40=280 meterów bez żadnego zapasu. A
    przecież chcesz przejść bezpiecznie. 2 sekundy zapsau i masz 360. A
    skoro w swoich założeniach dopuszczasz 40m/s to dlaczego nie 60? No i
    wychodzi pół kilosa. Patrzysz - nie ma. Przechodzisz, bum. Tyle z twojej
    nadprzyrodzonej ostrożności.

    > Takie odniosłem wrażenie i tylko dlatego się wmieszałem w ten watek.
    > Nie dopuszczasz własnie, że mógłby dla swojego dobra decydować
    > czy wchodzi pod koła czy nie, bo Ci się wydaje, że to umniejszy winę
    > kierowcy?

    Może w ogóle nie wchodzić. A jak chce to ma pieprzone prawo nie
    spodziewać się debila jadącego 140, zmieniającego pasy i w dodatku
    omijającego pojazdy, które zatrzymały się przed przejściem w celu
    przepuszczenia pieszego. Takiego komba nikt się nie spodziewa. Jak
    chcesz to mozesz go uniknąć siedząc w piwnicy.

    --
    Shrek