  • Data: 2016-03-16 10:36:20
    Temat: Re: Sonda2 - może być :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Najlepsza pod tym kątem jest ipla bo oni hostują wszystko w zwykłych
    > plikach mp4 dostępnych po http. Wystarczy wydłubać z jsow link do
    > pliku i można oglądać byle czym.

    No właśnie wydłubywać. Nie każdemu się chce. Ale niektórym chce się
    na stronach podawać linki wprost, do plików mp4 też.

    > mplayer daje radę,trzeba tylko wydłubać bezpośrednie linki do
    > strumienia

    Wiele programów daje radę. Ale inne nie, i nie wiadomo dlaczego.
    Amarok w jednej wersji odtwarza, w innej nie. Na pewno da się go
    do roboty zmusić, jednak trzeba do tego motywacji.

    --
    Jarek