  • 1. Data: 2016-03-14 22:38:56
    Temat: Sonda2 - może być :)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Obawiałem się jednoosobowego prowadzenia programu - niepotrzebnie.

    Wstawki z Kamińskim i Kurkiem oraz dyskusje z gośćmi - dobry pomysł.

    Wkurzają mnie tylko osobiście wskakujące napisy z jakimiś komentarzami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2016-03-14 23:52:11
    Temat: Re: Sonda2 - może być :)
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Wstawki z Kamińskim i Kurkiem oraz dyskusje z gośćmi - dobry pomysł.
    > Wkurzają mnie tylko osobiście wskakujące napisy z jakimiś komentarzami.

    Jakiś kreatywny wymyślił, że mamy XXI wiek, więc trzeba co 15 sekund
    powtarzać "Facebook", a na ekranie muszą być nic niewnoszące tweety.
    Niestety ten rak społecznościowy już trwa w telewizji od jakiegoś czasu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2016-03-15 00:07:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-14 o 23:52, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Jakiś kreatywny wymyślił, że mamy XXI wiek, więc trzeba co 15 sekund
    > powtarzać "Facebook", a na ekranie muszą być nic niewnoszące tweety.
    > Niestety ten rak społecznościowy już trwa w telewizji od jakiegoś czasu.

    Jest jeszcze jedna rzecz niezwykle mnie irytująca - do tego stopnia, że
    często wręcz rezygnuję z oglądania programu: zamazywanie różnych
    napisów. Ale tego na szczęście w Sondzie2 nie zauważyłem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2016-03-15 01:05:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Mar 2016 23:52:11 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    tweety.
    > Niestety ten rak społecznościowy już trwa w telewizji od jakiegoś

    To ujdzie, mnie irytowało szybkie tempo zmieniania/przeskakiwania z
    wątku na wątek czy wręcz zmiana tematu. Forma bardziej jak Galileo
    niż jak Sonda przez co nie wiem po co fizyk to prowadzi. W takiej
    formie "zapodawania treści" wystarczyłby zwykły redaktor.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-03-15 08:55:22
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Wstawki z Kamińskim i Kurkiem oraz dyskusje z gośćmi - dobry pomysł.

    Też mi się to podobało. Pozwala to ocenić, w jakim stopniu wizja przyszłych
    technologii przedstawiana przez
    Kamińskiego i Kurka była trafna.

    > Wkurzają mnie tylko osobiście wskakujące napisy z jakimiś komentarzami.

    Komentarza mają raczej podkręcać popularność programu. Trochę to nawet śmieszne, bo
    po zaledwie 5 minutach
    programu pojawiały się już pochlebne komentarze jakich spodziewałbym się najwcześniej
    na końcu odcinka albo
    dopiero w kolejnych, kiedy można sobie wyrobić jakieś zdanie o programie. A co jeśli
    następne odcinki okażą
    się klapą ? ;)
    Fajna jest czołówka programu, w której animacja obrazu i wkomponowana melodia
    przypomina dawną Sondę,
    co miło nastraja do oglądania :)

    A teraz minus programu: późna pora. Jeśli to ma być program kierowany dla młodzieży
    lub osób pracujących,
    który ma inspirować do wymyślania wynalazków, to powinien być emitowany wcześniej,
    chociażby po
    po Teleexpresie (kiedyś z tego co pamiętam tak było, a może przed). Młodzież musi się
    wyspać do szkoły,
    a pracujący do pracy, więc nie za bardzo pasuje taka pora, kiedy umysł już
    przysypia...

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 6. Data: 2016-03-15 10:35:53
    Od: Obserwator <m...@t...o2.pl.invalid>

    W dniu 2016-03-15 o 08:55, Marek pisze:
> [...]
    > Młodzież musi się wyspać do szkoły,
    > a pracujący do pracy, więc nie za bardzo pasuje taka pora, kiedy umysł

    Powtórka w piątek 16:10 i 16:30.

    --
    Miłego dnia!
    ------------

  • 7. Data: 2016-03-15 12:25:37
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Obserwator" <m...@t...o2.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:nc8l1q$2k9$1@newsfeed.man.lodz.pl...

    > Powtórka w piątek 16:10 i 16:30.

    A to super, choć nie ma to jak oglądać premierę. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 8. Data: 2016-03-15 14:36:58
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Odnoszę wrażenie, że twórcy tego programu obejrzeli nową wersję
    "Kosmosu" z Neilem deGrasse Tysonem i postanowili zrobić coś podobnego.
    Tam również zawarto takie sentymentalne nawiązania do oryginału, Tyson
    nawet odwoływał się do swoich osobistych wspomnień związanych z Carlem
    Saganem, który był dla niego kimś w rodzaju mentora.

  • 9. Data: 2016-03-15 14:40:19
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-03-15 o 12:25, Marek pisze:

    > A to super, choć nie ma to jak oglądać premierę. ;)

    Niedługo po emisji program trafił na VoD Telewizji Polskiej, więc z
    dostępnością nie będzie problemu.

    To już nie są te czasy, co w latach dziewięćdziesiątych, kiedy człowiek
    spieszył się ze szkoły, żeby zdążyć na "Star Treka" w Telewizji. ;)

  • 10. Data: 2016-03-15 16:57:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Atlantis pisze:

    > Niedługo po emisji program trafił na VoD Telewizji Polskiej,
    > więc z dostępnością nie będzie problemu.

    Kiedyś coś mnie podkusiło żeby obejrzeć program z VoD TVP.
    Nawet zapłaciłem za to kilka złotych. Ale jak przyszło do tzw.
    konsumpcji treści, to się okazało, że trzeba na komputerze
    instalowac jakieś paskudztwa, o których nawet autorzy
    pisali, że to do niczego już się nie nadaje i nie zamierzają
    więcej tego oferować. Szkoda mi było czasu na takie głupoty,
    więc w końcu ściągnęłem co chciałem z torrenta czy czegoś
    takiego. Podobnie jest z słuchaniem Polskiego Radia on-line.
    Też nie może być normalnie, zawsze trzeba było coś kombinować.
    A najbardziej by byli zadowoleni, gdyby słuchać z przeglądarki
    i wtyczki flashowej na niej. Jakos wszystkie radia i telewizje
    na świecie potrafią coś zrobić zwyczajnie, tylko u nas się
    nie da.

    Więc z tym "z dostępnością nie będzie problemu", to ja bym
    nie przesadał. Ale też nie zależy mi na tym ani trochę.

    Jarek

    --
    Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
    A spotkawszy niedźwiedzia, naprał go po pysku.