eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Spalanie według komputera pokładowego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 138

  • 1. Data: 2013-07-18 10:57:07
    Temat: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 2. Data: 2013-07-18 10:59:36
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-18, anacron <a...@a...pl> wrote:
    > Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    > pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    > problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    > fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    >
    Bo pewnie trzeba by zrobic to na przeplywomierzu a nie wykorzystac tylko
    dane o wtrysku i przeliczac.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 3. Data: 2013-07-18 11:04:25
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-07-18 10:57, anacron pisze:
    > Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    > pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    > problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    > fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?

    A na przykład w tym że do danego samochodu jest homologowane kilka
    wymiarów kół o różnym obwodzie.

    BTW: komputer pokładowy w Skodzie Felicji, dostępny jako opcja, miał
    możliwość wprowadzenia korekty przez użytkownika.

    --
    P. Jankisz
    O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    tylu idiotów" Stanisław Lem


  • 4. Data: 2013-07-18 11:05:22
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.07.2013 10:59, AZ pisze:
    > On 2013-07-18, anacron <a...@a...pl> wrote:
    >> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    >> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    >>
    > Bo pewnie trzeba by zrobic to na przeplywomierzu a nie wykorzystac tylko
    > dane o wtrysku i przeliczac.

    Ale to jakiś problem?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 5. Data: 2013-07-18 11:16:05
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-18, anacron <a...@a...pl> wrote:
    >>
    >> Bo pewnie trzeba by zrobic to na przeplywomierzu a nie wykorzystac tylko
    >> dane o wtrysku i przeliczac.
    >
    > Ale to jakiś problem?
    >
    Zapytaj ksiegowych :-) No i z drugiej strony po co Ci tak precyzyjne info?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 6. Data: 2013-07-18 11:16:23
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Jul 2013 09:16:54 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > On 2013-07-18, PeJot <P...@m...pl> wrote:
    >>> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >>> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >>> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się
    >>> z fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    >>
    >> A na przykład w tym że do danego samochodu jest homologowane kilka
    >> wymiarów kół o różnym obwodzie.
    >>
    > A co to ma wspolnego ze srednim spalaniem?

    niedokładność pomiaru drogi



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 7. Data: 2013-07-18 11:16:54
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-18, PeJot <P...@m...pl> wrote:
    >> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    >> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    >
    > A na przykład w tym że do danego samochodu jest homologowane kilka
    > wymiarów kół o różnym obwodzie.
    >
    A co to ma wspolnego ze srednim spalaniem?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 8. Data: 2013-07-18 11:28:09
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, July 18, 2013, 10:59:36 AM, you wrote:

    >> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    >> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    > Bo pewnie trzeba by zrobic to na przeplywomierzu a nie wykorzystac tylko
    > dane o wtrysku i przeliczac.

    Dane o wtrysku wystarczą. Ale trzeba je skorygować dla każdego
    egzemplarza samochodu. A to wymagałoby podłączenia bardzo dokładnego
    przepływomierza podczas pierwszego uruchamiania każdego egzemplarza
    samochodu. Chińscy księgowi na taką rozrzutność pozwolić sobie nie
    mogą a prawnicy nigdy nie pozwolą na umożliwienie wprowadzenia korekty
    przez użytkownika w obawie przed możliwymi procesami.

    Zwróć uwagę, że obecnie użytkowników traktuje się jak kompletnych
    kretynów i pozwala się im na coraz mniej. Skoro nawet wymiana żarówek
    odbywa się w warsztacie, to jak można sobie wyobrazić, żeby użytkownik
    mógł korygować pomiar spożycia paliwa?

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 9. Data: 2013-07-18 11:29:37
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, July 18, 2013, 11:16:54 AM, you wrote:

    >>> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >>> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >>> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się z
    >>> fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    >> A na przykład w tym że do danego samochodu jest homologowane kilka
    >> wymiarów kół o różnym obwodzie.
    > A co to ma wspolnego ze srednim spalaniem?

    Błędy pomiaru dystansu maja wpływ na błędy pomiaru średniego
    spożycia. Nie mają wpływu na błędy pomiaru pozostałego w baku paliwa.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 10. Data: 2013-07-18 11:30:18
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-18, masti <g...@t...hell> wrote:
    >>>> Niby mamy XXI wiek, a nadal w przypadku średniego spalania to co
    >>>> pokazują komputery pokładowe znacznie odbiega od realnego. W czym
    >>>> problem, aby zrobić ten mechanizm dobrze, by praktycznie pokrywał się
    >>>> z fizycznymi wynikami lub wręcz był fizycznym wynikiem?
    >>>
    >>> A na przykład w tym że do danego samochodu jest homologowane kilka
    >>> wymiarów kół o różnym obwodzie.
    >>>
    >> A co to ma wspolnego ze srednim spalaniem?
    >
    > niedokładność pomiaru drogi
    >
    A no tak. Mea culpa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

strony : [ 1 ] . 2 ... 10 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: