  • 1. Data: 2013-07-17 15:06:17
    Temat: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem
    Od: AZ <a...@g...com>

    Gosciowi nalezy sie order za odw^H^H^Hglupote...

    http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2013-07-17 15:35:43
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Gosciowi nalezy sie order za odw^H^H^Hglupote...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

    no to sie koles na plastiku nieco zdziwil :)
    szkoda ze wina i tak bedzie po stronie uderzajacego ;)

  • 3. Data: 2013-07-17 15:44:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.07.2013 15:35, misiek pisze:
    > U?ytkownik "AZ" <a...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > no to sie koles na plastiku nieco zdziwil :)
    > szkoda ze wina i tak bedzie po stronie uderzajacego ;)

    Z tym nagraniem? A niby dlaczego?

    Ma dowód, że tamten mu złośliwie zahamował - a ten nie zdążył sam
    zareagować.

    ATSD to jest właśnie urocze - taka kupalina się niby strasznie
    śpieszy... ale na złośliwe hamowanie to ma czas. Dziwne.

  • 4. Data: 2013-07-17 16:01:41
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    wiadomości news:ks673p$202$1@node2.news.atman.pl...

    > Z tym nagraniem? A niby dlaczego?
    >
    > Ma dowód, że tamten mu złośliwie zahamował - a ten nie zdążył sam
    > zareagować.

    ale nie zachowal odpowiedniej odleglosci :)
    jak to u nas jest - to "matka siedzi z tylu" vel "ten w czerwonym kapeluszu
    zawsze jest winny" :) czyli ten z tylu ktory nie wyheblowal ;)
    ale paten zacny - chyba kiedys zastosuje i powiem - SORRY ;) nie wyhamowalem
    :P

  • 5. Data: 2013-07-17 16:02:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello misiek,

    Wednesday, July 17, 2013, 3:35:43 PM, you wrote:

    > no to sie koles na plastiku nieco zdziwil :)
    > szkoda ze wina i tak bedzie po stronie uderzajacego ;)

    W Polsce? Przy takim nagraniu? W życiu. Motocykl bez świateł stopu...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-07-17 16:20:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-17 16:01, Użytkownik misiek napisał:
> [...]
    > zawsze jest winny" :) czyli ten z tylu ktory nie wyheblowal ;)
    > ale paten zacny - chyba kiedys zastosuje i powiem - SORRY ;) nie wyhamowalem

    Nie musiał, drogowy chuligan na niesprawnym motorze
    doprowadził do wypadku. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-07-17 22:02:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    misiek wrote:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > no to sie koles na plastiku nieco zdziwil :)
    > szkoda ze wina i tak bedzie po stronie uderzajacego ;)

    a z jakiej paczki?

    przecież widać że motocyklista robi gnuj, NIESPRAWNYM (brak swiateł stopu)
    motorem.

  • 8. Data: 2013-07-17 22:55:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.07.2013 16:01, misiek pisze:

    > ale nie zachowal odpowiedniej odleglosci :)

    Bo motocyklista nie dał mu na to szansy.

    > jak to u nas jest - to "matka siedzi z tylu" vel "ten w czerwonym kapeluszu
    > zawsze jest winny" :) czyli ten z tylu ktory nie wyheblowal ;)

    Chyba że udowodni, że ktoś mu drogę zajechał. A ten film jest dobrym
    dowodem.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 9. Data: 2013-07-19 07:22:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-17 15:06, AZ pisze:
    > Gosciowi nalezy sie order za odw^H^H^Hglupote...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

    mnie się tam reakcja ruska spodobała, jak najpierw
    obejrzał swój samochód a potem poszedł do motocyklisty.

  • 10. Data: 2013-07-19 13:55:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello misiek,
    >W Polsce? Przy takim nagraniu? W życiu. Motocykl bez świateł stopu...

    No zartujesz ?
    Sytuacja wskazuje na odmienne zachowanie a w kamerze w dodatku
    swietnie widac ze nalezalo hamowac, a tego nie zrobiono.

    J.