  • Data: 2014-01-07 13:50:05
    Temat: Re: Spawanie stali molibdenowo-manganowej
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 15:11, Tmek pisze:
    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest najbardziej sensowna i racjonalna odpowiedz.
    > Posrod tych wszystkich co to gdzies widzieli, wiedza najlepiej a w ogole to
    > lepiej nie ruszac bo to od razu smierc i niebezpieczenstwo.

    Pisząc "sensowna o racjonalna odpowiedź" masz na myśli, aby "za pomocą
    np szekli skręcić kilka dalszych ogniw"?

    Zastanów się. Jeśli spinasz 2 czy trzy ogniwa, to pewnie tak. Jeśli duża
    różnica pomiędzy rozmiarami opon i w związku z tym więcej ogniw do
    spięcia - to będą zwisać i powiewać ;) luźne ogniwa. To już może być
    niebezpieczne. Oczywiście też może spowodować znaczne rozważenie koła,
    aczkolwiek z łańcuchami nie jeździ się szybko.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.