  • Data: 2014-01-07 16:19:51
    Temat: Re: Spawanie stali molibdenowo-manganowej
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z ciekawości? Po ile kupiłes ze opłacało ci sie kupic uzywane? Skoro sprzedawca
    pomylił to oddaj i kup inne.

    Za 280 zł kupiłem (Allegro) König 090, sprawne, kompletne, w bardzo
    dobrym stanie, minimalna ilość nalotu rdzy (10.10.2012 pytałem się na
    Grupie, jak tą rdzę usunąć). Ogniwa 10 mm, samonapinacz, ogniwa łamacza
    lodu, błyskawiczny demontaż za jednym pociągnięciem uchwytu (same
    spadają). Plastykowe pudełko i instrukcja montażu oraz demontażu. Mam
    bardzo ugodowy charakter, rozmawiałem telefonicznie ze sprzedającym i
    nie chciałem Mu robić kłopotu, tym bardziej, że zapewniał iż lekki
    nadwymiar nie jest problemem. Po założeniu łańcucha na koło na
    wyważarce, przy obrotach był widoczny luz i odstawanie ogniw od opony.

    Z poważaniem
    MJ