  • Data: 2016-04-26 16:30:55
    Temat: Re: Specjalista od świec żarowych
    Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest pewne ryzyko zwiazane z wykreceniem. Powiedz ze jak sie cos stanie to placisz
    za zdjecie glowicy i wykrecenie na zdjetej.

    Wyceniane podobno na 10%. Gdy ktoś jeszcze tego nie robił, i na dodatek
    nie ma specjalistycznych narzędzi to ryzyko trzeba będzie ściągać
    głowicę wyniesie pewnie z 90%.

    Na takie coś to oni nie oczywiście nie pójdą.. Mogą spróbować, ale za
    ściągnięcie głowicy (gdyby próba sie nie powiodła) płacić mam ja.