eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow › Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Date: Sat, 20 Aug 2011 12:54:50 +0200

    > Hello Wlodzimierz,

    > Całkowicie poprawna deklaracja. Zawsze należy deklarować minimalny
    > charset - w tym wypadku jest to ISO-8859-1 właśnie.

    > Za tak czepliwego pracownika ja bym podziękował...

    Sorry, że się wtrącę. Jako były elektronik z informatyki żyjący ostatnie
    10 lat pozwolę sobie zauważyć, że poprawną na dzień dzisiejszy
    deklaracją jest utf-8. Reszta podobnie jak DOS powinny już trafić na
    śmietnik historii. Uwaga jest jak najbardziej na miejscu. Jeżeli
    uważasz, że pracownik nie ma prawa zgłosić poprawek działając dla dobra
    firmy to ch.. z taką firmą.

    JanuszR