    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Specyficzne jądro do qemu-arm
    Date: Mon, 12 Nov 2012 21:35:38 +0100

    On 2012-11-12 21:07, AK wrote:
    > A może to: http://barebox.org/ się nada do Twoich potrzeb ?

    Problemem wszystkich booloaderow nie opartych o jądro linuxa jest
    nietypowość mojego hardware. Dostepny w chinach, dokumentacja po
    chińsku, strony na kóre trzeba się logowac po chińsku żeby poczytać
    chińskie opisy itd. Jedyne jądro jakie mam z działajacym (a i tak nie do
    końca) hardware to jakieś wczesne 2.6. U-boot zaś jest, ale nie ma
    driverów do czegokolwiek poza NAND. Efektem czego wydaje mi się że
    najłatwiej będzie jednak zmusić jądro do pracy jako bootloader. Własnie
    kompiluje qemu i zobaczymy ...

    A co do dopisania tego kodu do u-boota to jedno spojrzenie na kod uboota
    aby mieć pewność że jest wystarczająco obleśny aby mi się odechciało.