    From: "FINCH" <f...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sprawdzanie lacza
    Date: Wed, 29 May 2002 07:11:32 +0000 (UTC)

    Użytkownik <m...@s...com> wrote:
    > Witam
    > Mialem dzisiaj okazje "pobawic sie" laczem o b.duzej przepustowosci
    > tj lacze TASK 100 mbps. Wbrew mojemu zdumieniu szczeka mi nie opadla
    > sprawdzalem na stronie www.numion.com , sredni wynik to 150 kbps,
    > (tyle to ja ma na internecie z kablowki), przy probie sciagania pliku
    > 30 MB z strony download.com, transfer nie przekroczyl 10 KB( ostatnio
    > sciagelem u mnie inny plik z tej samej strony transfer cos kolo
    > 100KB). Jak to rozumiec?myslalem ze beda lepsze wyniki.
    > Czy numion.com jest miarodajny?
> [...]

    Raczej nie spodziewaj się że kiedykolwiek osiągniesz 100 Mb/s przy sciaganiu
    plików z sieci :-). Takie prędkości możesz uzyskać tylko do routera
    dostępowego. Ale zato ile równoległych sesji mozesz mieć z prędkością 150
    kbps :-) . Bo naprzykład u ciebie w kablówce to 150 kbps całkowice zapycha
    łącze . Spróbuj użyć tego bing (Bandwidth pING)
    http://www.cnam.fr/reseau/bing.html.

    --
    FINCH