  • 31. Data: 2012-11-11 17:59:43
    Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:509f9185$0$1318$65785112@news.neostrada.pl...

    > A czego się spodziewałeś po handlarzu starzyzną?
    > Kłamstwo ma wpisane w umowę o pracę.

    uwielbiam jak piszesz o czyms, o czym nie masz pojęcia... :D

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 32. Data: 2012-11-11 18:05:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a - zeby nie bylo. Mówie o dealerze, a nie producencie.

    To jeszcze napisz co to marka premium dla ciebie.

  • 33. Data: 2012-11-11 18:33:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze napisz co to marka premium dla ciebie.

    w tym wypadku BMW

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 34. Data: 2012-11-12 21:41:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > w tym wypadku BMW

    A teraz jaki to jest narzut "super ekstra i jest z czego oddawać".

  • 35. Data: 2012-11-13 23:26:31
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 11.11.2012 12:00, Irek N. pisze:

    > Jaką marką handlujesz?
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Peugeot.

    Głównie zabudowy specjalistyczne, ale jak klient chce kupić osobówkę, to
    nie odmawiam ;)

  • 36. Data: 2012-11-14 21:26:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012, Rafal Jankowski wrote:

    > Ja się na sprzedaży nie znam,

    Dobrz.
    Podejmijmy dyskusję ;)
    (tylko w wąskim wycinku)

    > ale moje obserwacje uwagi są następujące:

    [...]
    > Inny przykład - po zakupie dostałem od producenta voucher do realizacji na
    > dowolny cel w sieci ASO, ale z krótkim terminem ważności. Dzwoniłem po kilku
    > serwisach, czy nie zechcieliby wystawić mi faktury za przegląd, który
    > zrealizują później.

    Zdajesz sobie sprawę, że podżegałeś ich do wykroczenia skarbowego?
    Konkretnie przestępstwo z art.62 KKS, w wersji paragraf 5
    ("mniejszej wagi ... wykroczenie").

    > Oczywiście w większości przypadków "nie da się", chociaż
    > sprzedawca powinien starać się za wszelką cenę

    Za cenę mandatu i liderowania na liscie chętnych do przyszłych
    kontroli również? :D
    To tak jak z psami co szczekają (że podobno nie gryzą) - Ty wiesz
    że nie, my podejrzewamy że nie, tylko czy ci w serwisie o tym
    wiedzą ;)
    Znaczy o tym, czy (nie) zostałeś "wystawiony" przez skarbówkę.

    > zatrzymać klienta, który jeśli będzie zadowolony z usługi to wróci.

    Klient w osobie kontrolera skarbowego mógłby nawet za często
    wracać. Z zupełnie niepożądaną "usługą".

    Co do meritum.
    Pytaniem jest, czy taki voucher może być potraktowany jako
    zaliczka. Podejrzewam, że nie (bo jakby mógł, to za zaliczkę
    f-rę mogliby wystawić).

    > I tym sposobem znowu sam musiałem sobie
    > wymyśleć, że zapłacę voucherem za materiały eksploatacyjne i za części,

    A to można. Żeby nie było, że we wszyskim widzę dziurę ;)
    Najlepiej jakby miało miejsce "wydanie" (do Twoich rąk, później
    mogą sobie odłożyć z kartką czyje to jest).

    > Niestety to co mi proponowano

    Dla porządku: nijak NIE odnoszę się do Twojej opinii o serwisie
    w roli sprzedawcy.
    Chodziło o "fakturę za przyszły przegląd" (wyłącznie).
    Faktura jest dokumentem, który stwierdza zdarzenie gospodarcze
    które miało miejsce (wydanie towaru, wykonanie usługi lub
    przyjęcie zaliczki).
    Lata temu był w prasie artykuł, jak to US dołożył jednej z hurtowni
    za to, że klient dostawał f-rę przed oboma podlegającymi
    zdarzeniami (znaczy zarówno przed pobraniem opłaty jak i przed
    wydaniem towaru).
    Sprzedawca nieostrożnie umieszczał na f-rach, KP i WZ czas
    z dokładnością do minut.
    No to mieli hurtem "dowody wykroczeń" :]

    pzdr, Gotfryd