  • Data: 2019-06-15 02:50:23
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:qcqma2$aji$1$kolczan@news.chmurka.net...

    > Komu potrzebne MMSy (no dawno to już było, ale było ;)), pliki przez BT -
    > nikt tego nie potrzebuje, dostęp do pamięci w telefonie - fanaberie. itp.
    > itd. :)

    No i wiele się sprawdziło...
    Producenci którzy wyśmiewali Apple choćby za sklejany unibody
    bez klapki na baterię, za mikroSIMa, za grzywkę na górze LCD
    sami wcześniej czy później robili dokładnie te same rzeczy...
    Apple po prostu ma więcej przebojowości aby nie być firmą "my też"
    bo oni przodują w wielu dziedzinach. A taki Samsung czy LG jest "my też".