eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSprzęt po gwarncji › Re: Sprzęt po gwarncji
  • Data: 2017-03-15 21:40:39
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-03-15 o 00:17, JoteR pisze:
    > "Animka" napisał:
    >
    >> Chodziło mi szczególnie o szybkie psucie się głowic drukarek-
    >> szczególnie w tych kobylach Brother.
    >
    > E tam, trafiłaś na paskudny egzemplarz albo zalewałaś jakimiś
    > podejrzanymi atramentami (coś mi się kojarzą opowieści o zakupach
    > tuszu w Sadyba Mall). Albo mnie się trafił wyjątkowy, bo od 8 lat
    > grzecznie wszystko drukuje pomimo nienajlepszego traktowania z
    > odłączaniem od prądu na kilka tygodni włącznie - w tym czasie nie
    > mogła samooczyszczać głowicy. Ale za to tylko na tuszach ActiveJet, a
    > nie na popłuczynach po 3 zł z (za przeproszeniem) Allegro.
    >
    > JoteR
    >
    Dodam jeszcze, że potem miałam drukarkę canon i jak coś w niej
    padlo/zablokowao się, a nie wiedzialam jak wejść do menu serwisowego to
    ją oddalam komuś (z portalu Olx) za darmo, bo musiałabym wywalić niemałe
    pieniądze na serwis.
    To było pare dni po skończeniu się gwarancji.
    Teraz mam drukarkę HP i mogę ją wyłączać kiedy chcę, a nawet ustawić za
    ile czasu drukarka ma się wyłączyć. Na jednych tuszach mogę wydrukować
    bardzo dużo i nie muszę sie denerwować, że zaraz tusze się skończą.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: