  • Data: 2014-07-30 14:07:28
    Temat: Re: Spuchla bateria
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Albo taniej.

    >Zgadywać możemy w nieskończoność.

    Ale powyzsze to rzeklbym norma. I tylko zmiana dostawcy (zdarza sie)
    moze spowodowac ze nie czuje sie on zobowiazany umowa :-)

    A potem np stara linie ktos kupuje i tlucze dalej baterie ... ale juz
    niekoniecznie tak samo dobre.

    >Powiem Ci tyle - kupiłem właśnie takie dwie do swojego Xpress Music
    >po $6 z Hong Kongu i pracowały dużo dłużej na jednym ładowaniu
    >niż taka dwuletnia w telefonie, oryginalna.

    No to widac Nokia zmienila dostawce :-)
    Jestes pewien tych 2 lat ? Nie pisza do kiedy produkowali, ale
    ostatnie modele wypuszczano w 2009 ... no, mogli do 2011 tluc,

    >Wyglądały też na oryginały: takie samo opakowanie i hologram.

    Z drugiej strony Chinczycy wszystko podrabiaja.
    Rumor o falszywych bateriach nokii byl, strona do sprawdzania nr
    seryjnego byla ... ale przestala byc..

    >Po prostu produkt spoza dystrybucji kontrolowanej przez producenta -
    >wcale się nie dziwię - telefon wycofany dawno.

    No to troche kiepsko Nokia te dystrybucje kontroluje, ale moze i taka
    polityke ma, ze po 2 latach uwalnia rynek ...

    J.