  • Data: 2011-03-06 09:41:42
    Temat: Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Od: "dzanus" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > GSM-owcy daj 7 dniowy test, umowa zawarta poza siedzib operatora mo e
    > zosta rozwi zana w ci gu 7 dni od jej podpisania, niekt re sieci daj nawet
    > miesi c na przetestowanie, warto te spyta s siada czy jest zadowolony z
    > us ug operatora interetu.

    >To są całkiem dobre rozwiązania, ale umowę podpisujesz na znacznie
    >dłuższy okres.
    >Ja jak brałem 20 Mb/s w połowie ubiegłego roku to tyle osiągałem
    >niemal o każdej porze dnia.
    >Teraz już nawet prędkość spada do 5Mb/s. IPS twierdzi, że muszą
> [...]

    Widzisz stoisz z drugiej strony barykady ale są miejsca w Polsce gdzie mały
    ISP jest skazany na jednego operatora dla którego jest konkurencją.
    Generalnie w Twoim przypadku bym się cieszły ponieważ są miejsca, że
    internetu nie ma wcale. Często odmawiam instalacji z powodu BMT nawet jak by
    się ktoś uparł to nie jestem w stanie świadczyć w danym miejscu usługi lub
    cena jaką bym musiał podać za ten internet zabija klienta. Wejdą te przepisy
    to sie znajdą inne zapisy w regulaminie już jest wiele propozycji. Dla mnie
    bezsensem jest to, że ktoś chce bardzo regulować rynek. Aktualnie cena
    paliwa to jakiś dramat i nikt nie chce tego regulować bo im drożej tym
    wiecej kasy dla państwa. W sklepach nie ma cukru a tu kilku kolesi bez
    pojęcia o rynku telekomunikacyjmy stara sie wypromować chyba własną osobę
    beznadziejnym pomysłem. 5Mbit to całkiem sporo więc nie dramatyzował bym
    tylko przeszedł na niższą opcje i poczekał aż poprawią się możliwości.
    Osobiscie jak byś do mnie zadzwonił, że masz w umowie 20Mbit a realnie 5Mbit
    to bym z powodu pogorszenia warunków technicznych zaproponował 5Mbit lub
    rozwiązanie umowy (tak robi np TP). W każdym biznesie są oszuści i tego się
    nie uniknie ale rynek wyreguluje się sam już rząd włączał się kilkukrotnie w
    regulowanie rynku jak wyszło widać. Zerwane linie napięcia i brak prądu w
    domach przez kilka dni chyba nawet tydzień jakoś nikt nie wyskoczył z
    pomysłem nie płacić za prąd. Internet jest dobrą kiełbasą wyborczą czekam na
    kolejne przedwyborcze pomysły internet za darmo.