  • 21. Data: 2016-09-17 23:10:56
    Temat: Re: Średnio 800 wykroczeń dziennie
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-09-16 23:15, PlaMa wrote:

    > To jest typowy, polski niedorozwój urzędniczy. Zamiast spróbować
    > wyciągnąć wnioski czemu tak się dzieje (np. trasy mające 1 km i 3
    > sygnalizacje, źle poustawiane, brak liczników, długie przerwy i krótkie
    > żółte) to odgrażają się, że jak podłącza do CONRAD to będą mieli z tego
    > 1.6mln zł. Banda debili.

    CANARD? :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2016-09-18 10:51:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-16 o 08:38, Miroo pisze:
> [...]
    m-w-Olsztynie-Srednio-800-wykroczen-jednego-dnia.htm

    > Nie bądź taki do przodu. Jak to wprowadzą powszechnie to pewnie sam nie
    > raz zapłacisz. Wiele zależy od tego, czy będą chcieli, żeby było
    > bezpiecznie, czy trzepać z tego kasę

    Chętnie zapłacę za to, żebym wjeżdżając na zielonym na skrzyżowanie nie
    musiał się zastanawiać, czy znienacka czarne BMW mi wjedzie przed maskę.

  • 23. Data: 2016-09-18 10:55:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-17 o 01:57, Tomasz Pyra pisze:

    > No inna sprawa że jak żółte ma jak wszędzie 3s, a przelotowa na gierkówce
    > to tak 120+, to trudno się dziwić :)

    Przed każdymi światłami na gierkówce są odpowiednio wcześniej
    umieszczone znaki ostrzegające o zbliżaniu się do sygnalizacji świetlnej
    oraz ograniczenie do 70.

  • 24. Data: 2016-09-18 18:55:28
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-09-17 o 23:10, elmer radi radisson pisze:

    > CANARD? :)

    oj tam oj tam i czepiasz się :P

  • 25. Data: 2016-09-18 19:25:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Sep 2016 10:55:28 +0200, Poldek napisał(a):

    > Przed każdymi światłami na gierkówce są odpowiednio wcześniej
    > umieszczone znaki ostrzegające o zbliżaniu się do sygnalizacji świetlnej
    > oraz ograniczenie do 70.

    A ja nie mówię o dozwolonej, a o przelotowej.
    Inna sprawa że 3s zółtego przy 70km/h to też jest trudny temat.

    I czy na pewno jest 70, czy raczej 50?

  • 26. Data: 2016-11-07 14:15:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Otoz to ... tylu wjezdzajacych na czerwonym, a wypadkow nie ma :-)

    Przejechała na czerwonym i potrąciła na pasach pieszego w Kortowie
    Mężczyzna w stanie ciężkim trafił do szpitala.

    http://olsztyn.wm.pl/395800,Przejechala-na-czerwonym
    -i-potracila-pieszego-w-Kortowie.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 27. Data: 2016-11-07 19:30:26
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-07 o 14:15, PiteR pisze:

    > Przejechała na czerwonym i potrąciła na pasach pieszego w Kortowie
    > Mężczyzna w stanie ciężkim trafił do szpitala.
    >
    > http://olsztyn.wm.pl/395800,Przejechala-na-czerwonym
    -i-potracila-pieszego-w-Kortowie.html

    W Kortowie pieszy wszedł pod samochód przechodząc przez jezdnię bez
    należytej uwagi.
    Kobieta kierująca pojazdem chwilowo utraciła przytomność.
    Badania wykażą czy choruje na padaczkę.

  • 28. Data: 2016-11-07 19:42:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.09.2016 o 23:15, PiteR pisze:
    > W ciągu tygodnia na 5 skrzyżowaniach w Olsztynie 5 399 pojazdów
    > wjechało na czerwonym świetle :)
    Są tu tylko 2 możliwości:
    A - jesteśmy narodem przestępców i mamy w d... przepisy
    B - coś jest nie teges z ustawieniem świateł.
    Osobiście obstawiam 3xB
    Jacek
    PS
    nie umiem zrozumieć "urzędniczej logiki". Koło mnie jest sobie droga
    wojewódzka nr 933. Nie tak dawno przy okazji malowania nowych pasów
    namalowali prawie na całym odcinku podwójną ciągłą (wcześnie było
    normalnie - przerywana). Wystarczy jeden rower i jest totalna blokada.
    Dodam tylko, że żadne staruszki tamtędy nie chodzą, nie ma tam
    przedszkola, a matka siedzi z tyłu.

  • 29. Data: 2016-11-08 07:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Nov 2016 19:42:01 +0100, Jacek napisał(a):
    > Są tu tylko 2 możliwości:
    > A - jesteśmy narodem przestępców i mamy w d... przepisy

    Przestepcow ?
    Ojciec walczyl z komuna, dziadek okupatentem, pradziadek z sanacja,
    prapradziadek z zaborca, a ty chcesz, zebysmy przepisy przestrzegali?

    No nie dalo sie w tym kraju przestrzegac, bo od 200 lat z drobna
    przerwa, to one przeciw czlowiekowi :-)

    > B - coś jest nie teges z ustawieniem świateł.
    > Osobiście obstawiam 3xB

    Jeszcze sa czesci z Anglii. W tym reflektory.

> [...]
    > normalnie - przerywana). Wystarczy jeden rower i jest totalna blokada.
    > Dodam tylko, że żadne staruszki tamtędy nie chodzą, nie ma tam

    No widzisz, i wlasnie dojrzewasz do zostania przestepca :-)

    J.

  • 30. Data: 2016-11-08 19:41:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-11-2016 o 07:40, J.F. pisze:

    > Przestepcow ?
    > Ojciec walczyl z komuna, dziadek okupatentem, pradziadek z sanacja,
    > prapradziadek z zaborca,

    No i głupsza część społeczeństwa sprawiła, że po 20 latach przerwy (nie
    licząc pisowsko-zchnowskich epizodów), znów jest z kim walczyć. ;-)