  • Data: 2014-07-17 10:34:35
    Temat: Re: Stabilna przetwornica DC-DC
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trudne pytanie, ponieważ wszystko zależy od tego, jaki poziom EMC
    > uważa się za szkodliwy. Wbrew pozorom, w większości zastosowań,
    > trzeba się mocno postarać, żeby to spieprzyć. Ale Chińczyk potrafi.
    > Jeszcze więcej potrafi użytkownik, który nie rozumie, że w zazwyczaj
    > zbyt małej obudowie nie było miejsca na porządne kondensatory i o
    > filtrze wyjściowym też mowy być nie może i takie rzeczy trzeba
    > podłączyć na zewnątrz.

    Dla mnie najbardziej frustrujące w gotowych przetwornicach są kiepskie
    noty katalogowe. Nie wszystkie firmy podają podstawowe dla DC/DC
    parametry: line regulation i load regulation. W nielicznych jest
    informacja o tym, czy producent zaleca czy nie zaleca podłączania
    zewnętrznych filtrów.
    W żadnych nie spotkałem się z dokumentem na temat wyników pomiarów - w
    jakim układzie mierzyli i jakie poziomy zakłóceń uzyskali. Przypuszczam
    że jakieś pomiary robią...

    Pozdrawiam,
    --
    Michał