  • Data: 2015-04-21 15:55:40
    Temat: Re: Stara różnicówka ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:mh51vq$ku$1@node2.news.atman.pl...

    > W Legrandach nie ma ścieżek. Jest opornik 6,2k do wyzwalania

    Źle zrozumiałeś zapewne za moją przyczyną, uściślam - chodziło mi o to, że
    prąd "zjadając co po drodze" sam sobie tę ścieżkę tworzył. A potem, w miarę
    jak ta ścieżka napierała przewodności, rósł i prąd, mogący w końcu wyzwolić
    bezpiecznik.

    > testowego, przekładnik Ferrantiego na toroidzie wrzuconym luzem
    > do obudowy, styki i wyzwalacz zamka. Montaż przestrzenny na
    > bardzo grubych drutach.

    I nie mogło się to zakurzyć, czy w inny sposób podłapać jakiegoś syfu? Heh,
    gdybyś widział, w jakim stanie byl telefon Tulipan, który sporo lat temu
    miałem w naprawie (robię je nadal choć już rzadko, jeśli ktoś potrzebuje,
    byle kompletny był), stojący w sklepie przy stoisku z wędlinami. OIDP, nic
    do niego nie nakapało, nikt też nie grał nim w futbol, itd. A jedna z
    istotnych sprężyn stykowych po prostu zniknęła zżarta przez korozję, takie
    środowisko było. Telefon aż jechał wędzonką, ale, poza potworną korozją
    sprężyn stykowych, nie był uszkodzony fizycznie. Nikt go też nie rozkręcał,
    miał fabryczną zaślepkę na jednej ze śrub, nie naruszoną próbami otwarcia.
    Poradziłem sobie z nim, odzyskał 100% sprawności, w końcu to mój zawód i nie
    takie rzeczy ożywiałem :)

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)