  • Data: 2016-05-24 18:23:16
    Temat: Re: Start agregatu z lodówki bez PTC
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ni1ml5$upq$1@dont-email.me...

    > Lepiej z całą pewnością nie będzie. Będzie ciut więcej prądu żreć. Chyba
    > że
    > termostat skopany, wtedy tyle samo :-)

    Jest trochę za mocny w chłodzeniu, ale skoro mleku i jajkom nie robi
    krzywdy, jak i z resztą spraw radzi sobie OK, to nie będę ulepszać w sumie
    dobrego, bo można się naciąć.

    > Wygląda na to, że masz zknocony termostat w tej lodowce.

    Możliwe... ale skoro włącza się, wyłacza, to jadę. Może jak przestanie
    działać, to pomyślę o nowym? Na razie działa. Usterka jest na tyle
    niewielka, a stabilna, że nie ma potrzeby naprawiać. Że gdzieś o stopień
    mocniej chłodzi?

    > Ty masz taką z kaloryferkiem na plecach czy przy podłodze? Kiedy ostatnia
    > do tej kratki dostałeś się, uchylając lodówkę w dwie osoby do 45' od pionu
    > i odkurzając kaloryferek dokladnie odkurzaczem z długą szczotką?

    Jest wciśnięta między szafkę a ścianę, ale od góry ma tyle miejsca, jak i z
    tyłu, że ma jak wymieniać powietrze, bo nawet nie włącza się tak często.
    To jest moja lodówka: https://www.google.pl/search?q=polar+246
    Jak ostatnio odchylałem, to trochę kurzu może było, prawie nic.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu