  • Data: 2020-04-30 14:28:06
    Temat: Re: Stary komputer nowy samolot - to tylko pozornie OT
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/04/2020 14:22, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Czytasz na co odpisujesz? Była mowa o zwiększaniu a zabezpieczeń a Ty
    > odpowiadasz ogólnie o zwiększaniu kompikacji.

    Dobrze, wiec dodajesz paging z bitami excutable.

    To nie jest za darmo. Musisz dopisać kod do obsługi. Czasami, jak w
    przypadku debilnej architektury x86, to jest absurdalnie skomplikowany kod.

    > Zabezpieczeniem jest np. DEP.

    Właśnie Ci pokazałem ile ten DEP jest warty w zderzeniu z ROP. Masz
    następną bzdurę która nie zabezpiecza a jedynie powoduje komplikacjie
    kodu klienta i delikatnie spowalnia hackera.

    https://samsclass.info/127/proj/rop.htm

    Serio, uważasz że w tym samolocie albo w tej przelotce ethernet chodzi o
    to aby zabezpieczeń skomplikowany system? A nie lepiej napisać *mało*
    kodu i następnie metodami formalnymi stwierdzić że nie posiadają dziur,
    błedów czy innych niespodzianek?