eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie › Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    From: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów
    dziennie
    Date: Mon, 26 Sep 2011 10:49:55 +0200

    news:j5hkcn.4cs.1@poczta.onet.pl...

    > Ktoś taki jak ja czyli jaki?

    Taki jak Ty. Nie wiesz jaki jesteś? Przejrzyj swoje posty i będziesz
    wiedział jaki obraz się z nich wyłania.

    > Czyżby to była jakiś zakamuflowana obelga w kontekście zwracania
    > mi uwagi za moje rzekome złe zachowanie, hipokryto?

    Nadinterpretujesz.

    > Jak by mnie zapytali się czy jem za dużo masełka to tak bym im
    > odpowiedział.

    Super. I Ty mnie pytasz jaki jesteś? :-)

    > Ależ ja się trzymam.
    > Czy widziałeś u mnie obraźliwe epitety pod cudzym adresem?
    > Staram się tego unikać...

    Można obrazić innego człowieka lub być niekulturalnym nie używając ani
    jednego epitetu.

    > To straszne. Naprawdę. Ale będę musiał jakoś nauczyć się z tym żyć :-)

    Nie musisz. Potwierdzasz tylko to co wczęsniej Ci zarzuciłem. Brak Ci
    argumentu, więc próbujesz odwrócić od tego uwagę. W tym wypadku kpiną, w
    dodatku bardzo niezdarną.

    > Nie, to zwrócenie uwagi że ktoś wyolbrzymił i przejaskrawił moją opinię.

    Poprosiłem, żebyś nas uświadomił co miałeś na myśli. Oczywiście nie
    odpowiesz, tylko będziesz powtarzał swoją mantrę "nie użyłem słowa nigdy",
    "nadinterpretujesz moje słowa", itp.

    > Statystyki sprzed 2 lat mało mnie interesują w tej dynamicznie
    > zmieniającej się dziedzinie.

    Oczywiście, że Cię nie interesują, ponieważ potwierdzają Twoją ignorancję.
    Tak właśnie prowadzisz dyskusję. Żądasz od oponenta danych, kiedy je
    dostajesz to albo je ignorujesz albo stwierdzasz, że Ci nie pasują.

    > A jaką konkretnie (w % rocznie) tendencję wzrostową bierzesz pod uwagę?
    > I na jakiej podstawie?

    Minimum 50%. Na podstawie informacji podawanych przez media oraz lat
    poprzednich.

    > Nie widzę wielkiej potrzeby wyjaśniania swoich subiektywnych ocen i
    > opinii.

    ROTFL... Dobre, naprawdę dobre. :-)
    Zapomniałeś tylko, że to był Twój argument w dyskusji. Wychodzi na to, że
    coś sobie chlapnąłeś jak zwykle, a teraz kiedy ktoś Ci to wytknął, to
    wycofujesz się rakiem. Nic nowego.

    > Nie, raczej mam nadzieję na to, że wreszcie zrozumiesz że wszystko
    > co możesz zrobić to powołać się na swoja interpretację moich słów.

    A na czyje słowa mam się powoływać, skoro z Tobą dyskutuję?

    > Czyż nie jest oczywiste że nie miałem na myśli że nikt nie wysyła sms'ów?

    Jest oczywiste (szczególnie w kontekście dyskusji i porównaniu do europy),
    że sugerowałeś SMS jako usługę w juesej
    niszową/zapomnianą/nieużywaną/niepotrzebną, itp. (niepotrzebne skreślić w
    zależności od interpretacji ;-)