  • 1. Data: 2011-09-21 18:45:36
    Temat: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ... a przedstawiciel młodzieży (wiek 18-25 lat) odbiera i wysyła ok. 50
    dziennie.
    Takie statystyki usłyszałem wczoraj w TV... A Wy ile SMSów przetwarzacie?

  • 2. Data: 2011-09-21 18:54:58
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    Pszemol wrote:
    > ... a przedstawiciel młodzieży (wiek 18-25 lat) odbiera i wysyła ok.
    > 50 dziennie.
    > Takie statystyki usłyszałem wczoraj w TV... A Wy ile SMSów
    > przetwarzacie?

    1-2 dziennie + spam
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 3. Data: 2011-09-21 19:48:02
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    > ... a przedstawiciel młodzieży (wiek 18-25 lat) odbiera i wysyła ok.
    > 50 dziennie.
    > Takie statystyki usłyszałem wczoraj w TV... A Wy ile SMSów
    > przetwarzacie?

    Spytaj mamy. Chciałeś się pochwalić czy pożalić, że mieszkasz w ju es
    end ej? Przecież chrzaniłeś o tym jak to nikt nie wysyła smsów, tylko
    woli zadzwonić ze swojego dżezi ajfona, który nie ma raportów sms.

  • 4. Data: 2011-09-21 20:47:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Doe" <j...@u...com> wrote in message
    > Spytaj mamy.

    ???

    > Chciałeś się pochwalić czy pożalić, że mieszkasz w ju es end ej?

    Ty masz jakiś problem, stary... A może szukasz guza?

    > Przecież chrzaniłeś o tym jak to nikt nie wysyła smsów, tylko woli
    > zadzwonić ze swojego dżezi ajfona, który nie ma raportów sms.

    Napisałem że nikt nie wysyła smsów? Gdzie tak napisałem?

  • 5. Data: 2011-09-21 22:18:20
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Napisałem że nikt nie wysyła smsów? Gdzie tak napisałem?

    Za dużo masełka? Nie pamiętasz co pisałeś niecały miesiąc temu?

    Twierdziłeś, że SMS'y to europejskie "wynaturzenie".
    W juesej "ludzie ze sobą rozmawiają i zostawiają sobie pocztę głosową, nie
    są tak zmaszynowieni jak w europie żeby sobie pisać wszystko".

    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/defdc8535c727094?hl=pl&

    I co? Kolejny strzał w stopę... Chce Ci się jeszcze tak błaźnić?

    Bo wiesz... Trollować to trzeba umieć. Starasz się, ale kiepsko Ci idzie...
    ;-)
    Daj już spokój.

  • 6. Data: 2011-09-21 22:32:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote in message

> [...]
    > W juesej "ludzie ze sobą rozmawiają i zostawiają sobie pocztę głosową, nie
    > są tak zmaszynowieni jak w europie żeby sobie pisać wszystko".

    I jajco... Te słowa ktoś interpretuje tak, że "nikt nie wysyła smsów"?
    To dla Ciebie jest logiczne?

  • 7. Data: 2011-09-22 04:38:11
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    na cholere dyskutujecie z trollem?
    Zróbcie mu to co na grupie nurkowej

    jk

  • 8. Data: 2011-09-22 05:22:40
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > na cholere dyskutujecie z trollem?
    > Zróbcie mu to co na grupie nurkowej

    Ale to jest - w całej swej żalosności - zabawne!! :)

    Cos jak jeszcze niedawno niejaki woohoo na pregierzu ... Ja tam lubie
    poczytac posty kolegi Pszemola z rana - od razu mam lepszy humor. Nawet
    na pl.misc.budowanie potrafi "rozkrecic impreze" swoim dosc specyficznym
    stylem :D

    --
    Pzdr

  • 9. Data: 2011-09-22 06:57:33
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 21-09-2011 20:45, Pszemol pisze:
    > ... a przedstawiciel młodzieży (wiek 18-25 lat) odbiera i wysyła ok. 50
    > dziennie.
    > Takie statystyki usłyszałem wczoraj w TV... A Wy ile SMSów przetwarzacie?

    a ile zjada hamburgerow i ile wazy przecietny... hamburger? o, i ile
    spedza czasu na fejsie przecietny tepy hamburger?

  • 10. Data: 2011-09-22 08:16:57
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > I jajco...

    To jest ta Twoja kultura, na którą się powołujesz co jakiś czas? Nerwy
    puszczają?

    Te słowa ktoś interpretuje tak, że "nikt nie wysyła smsów"?
    > To dla Ciebie jest logiczne?

    I znowu zaczyna się zabawa "ja miałem coś innego na myśli".
    Sugerowałeś, że amerykanie nie lubią SMS i jest to "europejskie
    wynaturzenie".

    Teraz sam wrzuciłeś dane, które temu zaprzeczają.

    Tak często zmieniasz zdanie, kłamiesz, nie masz pojęcia o czym piszesz, czy
    trollujesz?
    Która odpowiedź jest prawdziwa?

    Wij się, wij. :-)