  • Data: 2007-12-29 18:18:13
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> napisał w wiadomości
    news:fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl...

    > Odwracasz kota ogonem. Wiadomo, że internet jest siecią bez gwarancji ale
    > dyskusja toczy się o jakości łacza dostępowego i szkieletu u jednego operatora
    > (a to operator moze zapewnić, jak chce) a nie jak sugerujesz o internecie
    > ogólnie.
    Nic nie odwracam, wymuszenie na operatorach, stawiania powiedzmy serwerow
    www/ftp w swoim szkielecie po to tylko zeby udowadniac ze klient ma ten
    "minialmy"
    transfer to raczej rozwiazanie bez sensu, no bo poza jego siecia tez juz
    abstrakcja.

    Zreszta i tak wiekszosc operator ma takie serwery, a mimo to przecietny user
    wlazi
    na www.dsl.cz czy inne cacko i wyniki czesto sa z kosmosu .