  • 41. Data: 2013-07-23 14:56:32
    Temat: Re: Strajk na stacjach benzynowych
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Jul 2013 14:47:17 +0200 osobnik zwany SW3 napisał:

    > No i po co tu wyjeżdżasz z wartością księgową? Sprzedano? Sprzedano.
    > Były z tego pieniądze? Były. No to te pieniądze powinny były pójść na
    > fundusz emerytalny a nie na zasiłki dla bezrobotnych czy wspieranie
    > wykluczonych (jacy tam kiedy byli modni). Poszły? Nie poszły.

    a dlaczego akurat na to a nie na co innego? Pomijając, że te pieniądze to
    była kropla w stosunku do długów

    > Nie ważne jaki to był procent wpompowanych pieniędzy, czy złom był
    > kupiony za dewizy i czy gospodarka PRLu była efektywna. Jeśli, jak
    > twierdzisz, to były nieduże pieniądze, to tym bardziej nie powinny być
    > marnowane.

    czyli jednak zgadzasz się, że to co "wypracowała" gospodarka PRL nie
    wystarczało na pokrycie zobowiązań ani emerytalnych ani innych. Pomijając
    juz Twoje przekonanie, zę akurat powinny iść na ten a nie inny cel, które
    nie ma żadnego wsparcia w zapisach prawa

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-07-23 14:57:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Jul 2013 14:52:09 +0200 osobnik zwany SW3 napisał:

    > Nie PRL tylko RPv3.

    czyli jednak naiwniak co PRL zna z opowieści dziadków

  • 43. Data: 2013-07-23 16:11:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello SW3,

    Tuesday, July 23, 2013, 1:48:11 PM, you wrote:

    > Logika.

    Jaka logika? Było referendum na ten temat. Nieudane.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2013-07-23 16:11:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, July 23, 2013, 1:46:01 PM, you wrote:

    > logika i PRL? raczysz żartować

    W 1993 roku nie było już PRL.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2013-07-23 16:14:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello SW3,

    Tuesday, July 23, 2013, 1:56:22 PM, you wrote:

    > Znaczy, pytasz co ma wartość majątku skarbu państwa i jego zobowiązania do
    > jego zobowiązań wobec emerytów? Trudno się tłumaczy rzeczy oczywiste.

    Tobie jednak trzeba...

    > BTW Te nieefektywne zakłady znalazły jednak chętnych nabywców

    Z trudem i było to zazwyczaj nabycie w celu likwidacji konkurencji.

    > (a gdyby była licytacja to i cena zbycia byłaby wyższa), o wartość
    > milionów ton złomu można zapytać złomiarzy, a dług Gierka jakoś
    > niedawno został właśnie spłacony.

    Kosztem m.in. wyprzedaży po PRL i zaciągnięciem nowych długów.

    > Kiedy uda się spłacić aktualne długi...

    Nigdy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2013-07-23 22:10:42
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-23 11:04, Michoo pisze:

    > Jest. Tak samo

    Kamil Cebulski:
    "Wiesz, Polska jest krajem, gdzie niebezpiecznie jest cokolwiek
    posiadać. Nie dość, że praca człowieka jest silnie opodatkowana, to
    jeszcze urzędnicy mogą ci zabrać cały majątek np. dlatego, że na twojej
    działce uschło drzewo. Tak jak doświadczył tego jeden mieszkaniec
    Białogardu, który za uschnięte drzewo dostał 2 miliony kary. A powodów
    do konfiskaty mogą być miliony. Zabezpieczam się więc w ten sposób, że
    nic nie mam, bo wtedy nie można mi nic zabrać. Zamiast gromadzić majątek
    inwestuję w firmy zagranicą. Działam już w Tajlandii, Zambii, Holandii
    oraz Wielkiej Brytanii, gdzie mieszkam od pół roku i przenoszę swoją
    rezydencję podatkową. Tak jest po prawdzie."

    --
    Krzysiek

  • 47. Data: 2013-07-23 22:28:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Jul 2013 22:10:42 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Kamil Cebulski:

    Dikembe Dzugaszwili:
    "Polska to piękna kraj"

  • 48. Data: 2013-07-24 10:39:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 18:34:13 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Łukaszenko nie ma ropy z rynków światowych tylko z Rosji i to po cenie
    > preferencyjnej.

    Mimo wszystko raczej Putin do tej ropy mu nie dopłaca.
    Wtedy ani jeden, ani drugi nie byłby tak chętny żeby wpuszczać do siebie
    Polaków na tankowanie :-)

  • 49. Data: 2013-07-24 16:04:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-24 10:39, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Mimo wszystko raczej Putin do tej ropy mu nie dopłaca.
    > Wtedy ani jeden, ani drugi nie byłby tak chętny żeby wpuszczać do siebie
    > Polaków na tankowanie :-)

    A oni są chętni ? Znieśli wizy dla polaków ostatnio ?
    A do paliw mu nie dopłaca, jako swojemu sprzedaje poniżej cen
    rynkowych.