  • Data: 2010-01-04 11:14:34
    Temat: Re: Strojenie kanałów OTAKE COLOR 7090VT
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hhotda$kj7$1@inews.gazeta.pl...

    > Do tej pory rozumiem, że przeszukiwanie dotyczy zaprogramowanych pozycji?
    > A chodzi o to, aby na konkretnej pozycji programatora zmienić odbierany
    > kanał? Czy dobrze zrozumiałem?

    Jeśli pod pozycją programatora rozumiesz to samo co pozycja pamięci w TV to
    tak, od samego początku o to chodzi.
    W drugim TV jaki mam przyciskami Tuning i Fine Tuning przestraja się
    bezpośrednio odbieraną częstotliwość dla danego programu (0..49) (nie ma tam
    tej pośredniej warstwy ponumerowanych pozycji pamięci). Gdyby do tego
    drugiego TV użyć określenia pozycja programatora rozumiałbym to jako to samo
    co numer programu - dlatego zacząłem ten akapit od "Jeśli".

    > Masz może dane kablówki? Kanały/częstototliwości. Powoli dochodzimy do
    > sedna. Może coś z tego będzie.

    Tak, choć nie rozumiem dlaczego jest to istotne. Chodzi tylko o to, aby
    zmusić TV do przeszukiwania pasma, lub zacząć przestrajać (szerzej niż Fine
    Tuning) którąś z pozycji.

    Dane są tu:
    http://www.asm.gdansk.pl/?action=komunikaty

    Pilotowi wstawiłem nowe baterie i kilkanaście minut próbowałem wciskać
    wszystko co mi się wydawało jako możliwa kombinacja rozpoczynająca
    przeszukiwanie pasma - bez skutku.
    Jestem coraz bliższy decyzji o rozwiązaniu problemu metodą "przez
    zaniechanie".
    P.G.