  • 1. Data: 2019-04-09 08:15:21
    Temat: Stuk podczas skretu
    Od: mari <m...@g...com>

    ostatnio zauwazyłem że cos mi stuka, uczucie jakby kamien uderzył od
    podwozie, jest to pojedynczy stuk. po jezdzie na wprost nic nie czuc
    dzis bylem na przegladzie technicznym i mowili ze zawieszenie jest ok,
    wiec co to moze byc ?

  • 2. Data: 2019-04-09 21:22:25
    Temat: Re: Stuk podczas skretu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mari pisze tak:

> [...]
    > od podwozie, jest to pojedynczy stuk. po jezdzie na wprost nic nie
    > czuc dzis bylem na przegladzie technicznym i mowili ze zawieszenie

    Jaki to samochód?

    Miałem taki stuk w passacie B5 podczas skrętu w lewo tylko na długich
    łagodnych łukach. Przyszedł przegląd facio mówi wahacz się skończył
    dolny tylny od pasażera. Myślę coś pierdzieli no ale na władzę nie
    poradzę.

    Wymieniłem oba dolne wahacze i nie ma już tego.

    Szukałbym poza oczywistymi miejscami jak wahacze czy nie zrobił się
    owal gdzieś gdzie obejma trzyma sworzeń.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2019-04-10 08:07:07
    Od: mari <m...@g...com>

    W dniu 2019-04-09 o 21:22, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > Szukałbym poza oczywistymi miejscami jak wahacze czy nie zrobił się
    > owal gdzieś gdzie obejma trzyma sworzeń.

    wczoraj byłem na stacji diagnostycznej i mowili ze zawieszenie sprawne

  • 4. Data: 2019-04-10 10:28:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-09 08:15, mari wrote:

> [...]
    > podwozie, jest to pojedynczy stuk. po jezdzie na wprost nic nie czuc
    > dzis bylem na przegladzie technicznym i mowili ze zawieszenie jest ok,

    Zawieszenie moze ok, a przeguby?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2019-04-10 11:56:03
    Od: mari <m...@g...com>

    W dniu 2019-04-10 o 10:28, elmer radi radisson pisze:

    > Zawieszenie moze ok, a przeguby?

    przeguby stukaja, a to jest jeden stuk na lekki łuk

  • 6. Data: 2019-04-10 14:45:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-10 11:56, mari wrote:

    > przeguby stukaja, a to jest jeden stuk na lekki łuk

    Obejrzyj albo popros mechnik o zerkniecie na hamulce, moze masz jakis
    luz na jarzmie i zacisk albo klocek sobie stuknie od czasu do czasu.

    Jak wjedziesz na poprzeczne nierownosci na prostych kolach to nic ekstra
    nie stuka ani nie dzwoni?

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2019-04-10 15:18:37
    Od: mari <m...@g...com>

    W dniu 2019-04-10 o 14:45, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > luz na jarzmie i zacisk albo klocek sobie stuknie od czasu do czasu.
    >
    > Jak wjedziesz na poprzeczne nierownosci na prostych kolach to nic ekstra

    na prostej drodze nic, tak jak napisał Piter, jedynie na lekkich łukach
    w lewo jest PUK. na 100% po stronie kierowcy

  • 8. Data: 2019-04-10 15:36:07
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 08:18:40 UTC-5 użytkownik mari napisał:

    > na prostej drodze nic, tak jak napisał Piter, jedynie na lekkich łukach
    > w lewo jest PUK. na 100% po stronie kierowcy

    Heh, jakbys opisywal problem jaki aktualnie mam.
    Stuknelo mi moze ze 3 razy w ostatnich 2 tygodniach.
    Ale objaw taki jak u Ciebie.

    Nie badalem tematu jeszcze :)

  • 9. Data: 2019-04-10 17:17:18
    Od: mari <m...@g...com>

    byłem u mechanika od zawieszen i mowi ze na 90% cos niedokrecone i mam
    przyjechac w przyszłym tygodniu i pozdejmuje osłony i posprawdza