    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Superheterodyna FM - deser
    Date: Wed, 3 Feb 2010 09:17:37 -0600

    news:hkbbhu$bub$1@news.onet.pl...
    > Ladowarka, stacja dokujaca - przy popularnosci ipoda w USA to ma sens.
    > W Polsce to dopiero jak Apple doplaci .. albo iPoda dostanie sie od
    > dealera w promocji :-)

    W USA też chyba ta moda szybko minie bo MP3 innych firm
    kosztują po 20-30 dolców a iPody to wiecie sami ile...
    Ale jest to tutaj jakiś tam symbol, prestiż i te sprawy, więc ludziki
    kupują aby szpanować przed innymi ludzikami :-)

    > Hm, jesli ma profil "zestaw glosnomowiacy", to chyba i muzyczke stereo
    > odtworzyc sie przez to da. A jesli to potrafia, to profil "audio sink"
    > chyba nie jest dla nich problemem. Ale obsluga wtedy raczej z telefonu.
    > Chcialoby sie zeby mogl siegac do pamieci telefonu i samemu odtwarzac ..

    Pobawię się tym w takim razie... :)

    > I chodzic potem z paczka plyt, angazowac nagrywarke, bo ci sie pare nowych
    > utworow spodobalo ?
    > Nie, jedna karta 32G, zabierasz do domu, dogrywasz, kasujesz ..
    > A karta tylko dlatego ze z reguly ladnie schowana, nie to co USB - albo
    > wystaje i ulamac mozna, albo gleboko w dziurze i wiekszy pen/odtwarzacz
    > sie nie miesci :-)
    >
    > A przy okazji .. radio znacznie tansze, bo ta zmieniarka to chyba swoje
    > kosztuje :-)

    Nic nie kosztuje, bo jest standardowym wyposażeniem tego auta.
    Nie można go mieć bez zmieniarki.
    Zresztą taki 6-płytowy zmieniacz jest standardem w wielu innych,
    znacznie tańszych samochodach (np. mojej hondy accord 2004).
    Co wyróżnia tą Acurę to możliwość odtwarzania DVD-Audio na
    dosyć rozbudowanym (jak na samochód) systemie głośnikowym.
    Oprócz typowych 4 głośników montują bowiem standardowo
    subwoofer w bagażniku i centralny głośnik w środku deski
    rozdzielczej skierowany wprost do góry na przednią szybę...

    > P.S. Przejdz sie do .. jubilera ? Nareczny zegarek z cyferkami trudno
    > kupic. Takie czasy ze teraz tylko wskazowkowe modne.

    Czasy się zmieniły... ja w ogóle zegarka na ręce nie noszę.
    I wśród moich znajomych/przyjaciół mało kto nosi.
    Jeśli ktoś z nich nosi, to właśnie nie po to aby sprawdzać czas
    (bo to można robić telefonem komórkowym, komputerem, itp)
    tylko nosi dla ozdoby, jako właśnie częśc biżuterii...
    Zegarki cyfrowe nigdy jakoś specjalnie ozdobne nie były :-)