  • 1. Data: 2013-09-17 13:39:52
    Temat: Suzuki inazuma 750
    Od: berecik222 <berecik3@_NOSPAM_op.pl>

    Witam. Poszukuje suzuki inazuma 750 . Motocykl może mieć uszkodzony
    silnik, lub może być bez prawa rejestracji albo sprowadzony z Anglii.
    Kupie w całości, ponieważ miałem ślizg na moim motocyklu i potrzebuje
    trochę części. Więcej informacji pod numerem telefonu 693515027. Z góry
    dziękuje.

  • 2. Data: 2013-09-17 16:03:16
    Temat: Re: Suzuki inazuma 750
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-17 13:39, berecik222 pisze:
> [...]
    > Kupie w całości, ponieważ miałem ślizg na moim motocyklu i potrzebuje
    > trochę części. Więcej informacji pod numerem telefonu 693515027. Z góry

    Mamy dzwonić żebyś nam opowiedział o ślizgu?

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2013-09-17 17:03:37
    Od: berecik222 <berecik3@_NOSPAM_op.pl>

    Nie jeśli ma ktoś informacje na temat takiego motocykla na sprzedaż, a nie
    na temat ślizgu o ślizgu...

  • 4. Data: 2013-09-17 21:01:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-17 17:03, berecik222 pisze:
    > Nie jeśli ma ktoś informacje na temat takiego motocykla na sprzedaż, a
    > nie na temat ślizgu o ślizgu...
    >
    > --

    Za dużo ich nie ma,prędzej szukaj gratów na ebayu.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2013-09-17 21:26:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-09-17 21:01, Monster pisze:

    > Za dużo ich nie ma,prędzej szukaj gratów na ebayu.

    Ja bardziej sklanial bym sie ku stwierdzeniu iz chlopak potrzebuje ramy
    na przekladke. Czyli bedzie kuc numery zamiast dac swoja do mierzenia i
    prostowania za tysiaka. To stalowa rama ktora prostuje sie bardzo latwo
    i dobrze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2013-09-21 21:43:22
    Od: berecik222 <berecik3@_NOSPAM_op.pl>

    Ta pewnie. Szukam części, a trochę ich potrzebuje więc chce kupić cały
    motocykl, i takie głupie komentarze zostaw dla siebie... Ramę mam w 100%
    całą bo motocykl w nic nie uderzył więc sory, a tak wg to ramy są 2 na
    allegro...

  • 7. Data: 2013-09-21 22:01:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    ?

    > Ramę mam w 100%
    > całą bo motocykl w nic nie uderzył więc sory, a tak wg to ramy są 2 na
    > allegro...

    wg to skrot od "wedlug", wiec nie rozumiem

  • 8. Data: 2013-09-21 22:05:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > motocykl, i takie głupie komentarze zostaw dla siebie... Ramę mam w 100%
    > całą bo motocykl w nic nie uderzył więc sory, a tak wg to ramy są 2 na

    To i ja jestem ciekaw co mogło się uszkodzić przy ślizgu bez uderzenia
    na tyle że druga szt potrzebna.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2013-09-22 12:48:59
    Od: berecik222 <berecik3@_NOSPAM_op.pl>

    Potrzebne mi są zegary, lampa, sety, nóżka oraz tłumik. Więc chyba
    bardziej się opłaca się kupić cały motocykl. Bo części się zawsze przydają.